Windows 11 google drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

We gebruiken google drive voor cloud opslag. Ik betaal €1.99 voor 100gig, de namen mogen gezien worden, anders moeten de beheerders ze even weggommen want dit zijn foto's van internet en kan ze niet met imgdumper gebruiken. Mijn 15 gig was op en ik dacht het zal wel gewoon doorlopen tot de 100 gig vol is maar dit is het niet.

1704919148900.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1704919787929.png


als mijn 15 vol is loopt hij niet verder op tot 100 gig, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of hoe ik google kan bereiken.
Heb al een mail gestuurd naar google maar verwacht er niet veel van.

thanks
 
Laatst bewerkt:
dit probleem werd al es eerder voorgelegd betreffend je google drive.

  • Elk lid van de familiegroep krijgt 15 GB persoonlijke opslagruimte voor hun bestanden: de bestanden van een familielid vullen eerst hun persoonlijke ruimte op.
  • Er is ook gedeelde opslagverdeling tussen iedereen in uw familiegroep: nadat de persoonlijke opslag van een familielid is opgevuld, tellen hun bestanden mee voor de gedeelde opslagruimte. Familieleden kunnen zoveel van deze beschikbare opslag gebruiken als ze willen.
Belangrijk: De cloudopslag van de Workspace Individual-abonnee kan niet worden gedeeld tussen familieleden.
Leden van een familiegroep kunnen alleen ruimte vrijmaken voor hun eigen opslaggebruik. U kunt geen invloed hebben op het opslaggebruik van andere familieleden. Vraag de mensen die te veel ruimte gebruiken of ze de opslagruimte van Google kunnen vrijmaken.

alle info: https://one.google.com/faq/plan-sharing?hl=nl&g1_landing_page=0

je 15Gb grondig opkuisen ...
hoe gebruik jij jouw 15GB?
 
Alle leden van je gezinsgroep hebben al 15 GB aan kosteloze opslagruimte in hun Google-account. Ze gebruiken de gedeelde opslagruimte van Google One pas als hun eigen 15 GB vol zit.
Hij zit vol en ik kan niets bij krijgen of begrijp ik dit verkeerd?

je schrijft De cloudopslag van de Workspace Individual-abonnee kan niet worden gedeeld tussen familieleden. Dus de 100 gig is voor mijn vrouw alleen dan?
Das iets wat ik niet begrijp, het zal wel aan mij liggen.
 
je had nu een goed werkend AIO Dell. op aanraden van iemand ben je beginnen knoeien mer Dell-assitent, omdat die persoon beweerd dat er bloat- en spyware inzit.
MIJN systeem draait perfect dankzij HP-assistence, Ddragon denkt ook in mijn richting meneer L. dacht/denkt er anders over. nu zit je met de gebakken peren en waar is meneer L. met zijn goede raad?
het heeft ook geen zin om verdere uitleg te geven.
Succes nog!
 
De cloudopslag van de Workspace Individual-abonnee kan niet worden gedeeld tussen familieleden.
Heeft je vrouw zo'n Invidual abonnement ?
Zo ja, dan heeft ze die 100 Gb inderdaad enkel voor zichzelf gekocht.

Heeft ze een Family-abonnement dan moet ze als beheerder van de 70 Gb die er na aftrek van de individuele ruimtes overblijft er een aantal Gb aan jou toewijzen ...
 
je had nu een goed werkend AIO Dell. op aanraden van iemand ben je beginnen knoeien mer Dell-assitent, omdat die persoon beweerd dat er bloat- en spyware inzit.
MIJN systeem draait perfect dankzij HP-assistence, Ddragon denkt ook in mijn richting meneer L. dacht/denkt er anders over. nu zit je met de gebakken peren en waar is meneer L. met zijn goede raad?
het heeft ook geen zin om verdere uitleg te geven.
Succes nog!
Beste Wivy, ik zie géén enkel, maar dan ook géén enkel verband tussen het familiaal gebruik van een Google Drive en het incident (mij onbekend) waarnaar je verwijst...

Ik zie dan ook geen reden waarom de TS géén recht meer zou hebben op wat hulp ?
 
beste PhilipV, ik kom hard over, voor mezelf ben ik nog harder, zeker nu!
het forum heeft een goede zoekmachine, rechts bovenaan ... daar mee kan je het incidentje mee vinden.
 
Hard moet kunnen, indien gepast... maar blindelings uithalen zonder enig verband met de vraag/probleemstelling helpt niemand vooruit : TS niet, en ook het forum niet. Dus graag bij het punt blijven c.q. hoe deelt de vraagsteller zijn 100 Gb over de gezinsleden.

Anderzijds staat het iedereen uiteraard vrij op bepaalde vragen of posts niet te reageren en ze aan zich te laten voorbijgaan, wat ook de reden moge zijn.
 
ik kan helemaal niet volgen over meneer L;
Ik kan u alleen maar verwijzen naar post #1 dat ik lid ben van de gezinsbeheeerder.
Support assist heeft hier niets mee te maken, wat is dat allemaal, ik wil gewoon weten of ik een deel van de koek van 100 gig kan krijgen en blijkbaar niet,
maar wat zegt post 1 dan?

mijn vrouw@gmail.com, is de beheerder van een gezinsgroep op Google dat kan ik terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
je had nu een goed werkend AIO Dell. op aanraden van iemand ben je beginnen knoeien mer Dell-assitent, omdat die persoon beweerd dat er bloat- en spyware inzit.
MIJN systeem draait perfect dankzij HP-assistence, Ddragon denkt ook in mijn richting meneer L. dacht/denkt er anders over. nu zit je met de gebakken peren en waar is meneer L. met zijn goede raad?
het heeft ook geen zin om verdere uitleg te geven.
Succes nog!
wat heeft dit met mijn google drive te maken aub??? waarom ben je zo kwaad op me, amai
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan