Windows 11 google drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

We gebruiken google drive voor cloud opslag. Ik betaal €1.99 voor 100gig, de namen mogen gezien worden, anders moeten de beheerders ze even weggommen want dit zijn foto's van internet en kan ze niet met imgdumper gebruiken. Mijn 15 gig was op en ik dacht het zal wel gewoon doorlopen tot de 100 gig vol is maar dit is het niet.

1704919148900.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kan niet meer doen dan op delen klikken en dan zie je gewoon de foto van in post #19, verder kan ik niets doen.
Ga gaan werken en morgen ook misschien reageer ik later dan normaal.

Fijne dag

M
 
ja ik ga via mijn vrouw naar google one en via daar kan je alle info opvragen, google one support antwoordt wel op mijn vragen, maar al wat ze al mailden
had ik al gedaan zie de foto's, bovenstaande, ik moest me nu aanmelden via een site mijn email adres invoeren en verzenden maar ik kreeg de melding


1705189115547.png

waarom krijg ik dan niet meer gig???, ik wacht hun antwoord af. Alvast bedankt Philip voor je interesse.
 
Je hebt bij je vrouw dan na het aanloggen een vraag ingevoerd om lid te worden van een gezinsgroep, terwijl zij - beheerder zijnde - uiteraard al lid is van een gezinsgroep, nl. die welke ze beheerd.
Probeer meer focus te krijgen over wat je aan het doen bent - je springt altijd in andere richtingen dan wat je wil, nl. ruimte toewijzen aan je eigen account vanuit de account van je vrouw....
 
ja, maar je vroeg ben je aangelogd met de account van mijn vrouw, bij mij staat dit niet hoor, dit overzicht.

Je hebt bij je vrouw dan na het aanloggen een vraag ingevoerd om lid te worden van een gezinsgroep, terwijl zij - beheerder zijnde - uiteraard al lid is van een gezinsgroep, nl. die welke ze beheerd----> dit heb ik ze verteld en dit zien ze ook zelf.
 
awel, dan moet je met haar account gewoon verdergaan hé ... en niet vragen om lid te worden van een gezinsgroep, maar het menu van de beheerder openen achter haar naam.

1705236208728.png
 
Maar ten gronde : bij een Google One ... (bron : Bard A.I.)

"Het is niet mogelijk om de verdeling van opslagruimte aan te passen tussen de mensen in je gezinsgroep. Elke persoon in je gezinsgroep heeft standaard 15 GB aan persoonlijke opslagruimte. Deze opslagruimte wordt gebruikt voor alle bestanden van het gezinslid, inclusief bestanden in Google Drive, Gmail en Google Foto's.

Als een gezinslid meer opslagruimte nodig heeft, kan het lid zelf meer opslagruimte aanschaffen. Je kunt dit doen door het abonnement van het gezinslid te upgraden of door een extra abonnement aan te schaffen.

Als je wilt voorkomen dat een gezinslid te veel opslagruimte gebruikt, kun je de persoon vragen om bestanden vrij te maken. Je kunt ook de instellingen van Google One aanpassen om te voorkomen dat bepaalde bestanden worden gesynchroniseerd met de cloud.

Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden om de opslagruimte van je gezinsgroep te beheren:

  • Upgrade het abonnement van een gezinslid: Als een gezinslid meer opslagruimte nodig heeft, kun je het abonnement van het lid upgraden. Dit kun je doen op de website van Google One.
  • Koop een extra abonnement: Als je wilt dat alle gezinsleden meer opslagruimte hebben, kun je een extra abonnement aanschaffen. Dit kun je doen op de website van Google One.
  • Vraag een gezinslid om bestanden vrij te maken: Als een gezinslid te veel opslagruimte gebruikt, kun je de persoon vragen om bestanden vrij te maken. Dit kun je doen door het gezinslid een bericht te sturen of door de persoon te vragen om bestanden te verwijderen.
  • Pas de instellingen van Google One aan: Je kunt de instellingen van Google One aanpassen om te voorkomen dat bepaalde bestanden worden gesynchroniseerd met de cloud. Dit kan helpen om de opslagruimte van je gezinsgroep te beheren.
Voor meer informatie over het beheren van de opslagruimte van je gezinsgroep kun je de website van Google One raadplegen."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan