E-mail aanmelden mislukt outlook 365

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Op mijn nieuwe smartphone wil het niet lukken om mijn telenet mailadres toe te voegen aan outlook 365.Krijg telkens de melding 'aanmelden mislukt'.
Heb 2 andere accounts toegevoegd die niet van telenet zijn en dit lukte wel.
Bij de app'bleumail' lukt het wel met telenet mailadres.
Iemand idee ?
 
Begrijp er niets van.Heb een mail verzonden naar al mijn accounts en enkel die van telenet kwamen niet binnen.Heb dan mijn wifi afgelegd en mobile gebruikt en dan kwamen mails telenet wel binnen.
 
Ik raad je aan om je modem eens te herstarten van Telenet. Gebruik je nog een aparte router toevallig? Indien zo, die ook eens herstarten.
Dan kan die zen routing tabel terug leegmaken en DNS cache. Daar gaat hoogst wss het probleem zitten.
 
Ik raad je aan om je modem eens te herstarten van Telenet. Gebruik je nog een aparte router toevallig? Indien zo, die ook eens herstarten.
Dan kan die zen routing tabel terug leegmaken en DNS cache. Daar gaat hoogst wss het probleem zitten.
Was inderdaad het probleem.Hielp niet met router te herstarten maar heb hier nog een acces point staan en deze ook eens herstart en dan lukte het.
Moet men dit regelmatig doen ?
 
Met professionele toestellen ga je dit niet zo snel voorhebben. De meeste particuliere aparaten daarentegen hebben wel hun beperkingen en het helpt wel om af en toe eens alles volledig te herstarten. Kan nooit kwaad.
 
Terug
Bovenaan