Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
  • Opgelost
Heb een nieuwe usb stick en wil er met rufus een win11 versie op zetten maar dit lukt niet krjg de melding stick word niet erkent via...
Antwoorden
28
Weergaven
535
Antwoorden
27
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een probleem op een upgrade installatie van Windows 11 vanaf W10. Op één ding na is alles ok, maar Windows spotlight werkt niet omdat de...
Antwoorden
27
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bedte, Ik deel mij de volgende vraag: ik hen een pc met w10 met licentie. Il.wil.upgraden naar w11 maar pc is niet compatibel ( geen tpm of...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoe plaatst men een snelkoppeling naar het bureaublad in de taakbalk ? Bedankt.
Antwoorden
26
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik bekom regelmatigd sinds een paar weken de melding "VirToolpowerShell/MaleficAms.H" met als uitleg "Dit programma wordt gebruikt voor het maken...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
In Windows 11 is wordt Search uitgevoerd met Bing, de zoekmachine van Edge. (zie het icoontje) Dat is een manier van M$ om Edge moedwillig op te...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Tot op een uur geleden had ik op mijn Dell Optiplex AIO 7410 nog al mijn speed dials. Plots waren ze weg, ik dacht ik doe een...
Antwoorden
25
Weergaven
906
  • Gesloten
Beste De notebook wil de 2023-10 Preview cumulatieve update voor Windows 11 Version 22H2 voor systemen op basis van x64 (KB5031455) wel...
Antwoorden
25
Weergaven
891
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo Ik heb volgend probleem met een medion Pc De aanmeldingsoptie is uitgeschakeld vanwege mislukte aanmeldingspogingen of herhaaldelijk...
Antwoorden
25
Weergaven
7K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan