Windows 11 Powershell melding bij start Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zou dit betekenen ?
Exception.jpg
 
Dit duidt op een programma of onderdeel ervan dat bij de opstart van je PC een fout geeft.
Heb je recent (gisteren of bij de laatste keer dat je de PC gebruikte) iets toegevoegd van apps, een app die iets probeert op te starten bij het inschakelen van de PC, omdat er vb. iets in het live geheugen beschikbaar moet komen van proces of zo ?

Er staat : "Kan bestand ... of één van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Poging om een programma te laden met een onjuiste indeling..."
Duidelijk : het bestand deugt niet maar ... welk bestand is hierdoor moeilijk te achterhalen :
"1278632 bytes loaded from Anonymously Hosted DynamicMethods Assembly" ... rinkelt dat een bellletje van iets dat je installeerde ?
 
Ik zie geen verband maar het is alvast de moeite waard om de wijziging die je hebt doorgevoerd terug te draaien en te kijken wat dat geeft. Idealiter heb je bij het wijzigen van het register een backup gemaakt en kan je die gewoon terugzetten.

Wat een onregelmatige werking van een captcha overigens met de 'invalid-api-parameters' te maken heeft ontgaat me ook. Hoe was je in godsnaam daar terecht gekomen ?
 
problemen met ' captcha ' niet kunnen invoeren of ..... kunnen veroorzaakt worden door de het gebruik van ' ADBLOCKERS ', als je die de-activeert, efkes, dan werkt het meestal de ' captcha ' wel.
 
Ik zie geen verband maar het is alvast de moeite waard om de wijziging die je hebt doorgevoerd terug te draaien en te kijken wat dat geeft. Idealiter heb je bij het wijzigen van het register een backup gemaakt en kan je die gewoon terugzetten.

Wat een onregelmatige werking van een captcha overigens met de 'invalid-api-parameters' te maken heeft ontgaat me ook. Hoe was je in godsnaam daar terecht gekomen ?
Dat was de enige oplossing die ook hielp.Meestal was dat het geval bij gebruik van vpn , maar ook het uitzetten ervan hielp niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan