Ik heb een probleem op een upgrade installatie van Windows 11 vanaf W10. Op één ding na is alles ok, maar Windows spotlight werkt niet omdat de map assets ontbreekt.
Ik ondervond na de upgrade dat het soms niet en soms wel werkte en heb daarom alle bestanden uit de map assets verwijderd. Nadien werkte het nog niet en merkte ik dat de volledige map verdwenen was. Normaal is de volledige string C:\Gebruikers\ inlognaam\ AppData\ Local\ Packages\ Microsoft.Windows. ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewy\ LocalState\ Assets
Bij mij zit in de map LocalState enkel een (lege) map tips.
Kan ik die map van een andere pc daar in plaatsen?
Een ander probleem is dat als ik in een map bij zoeken iets wil plakken dat ik gekopieerd heb het bij het plakken niet verschijnt. Ik moet dan nogmaals in het zoekvak klikken wil ik de zoekopdracht te zien krijgen .Ik denk n iet dat dit de normale manier is.
Ik heb Windows al opnieuw ingesteld via systeemherstel maar dat helpt niet.
Wat kan ik doen om de problemen op te lossen?
Ik ondervond na de upgrade dat het soms niet en soms wel werkte en heb daarom alle bestanden uit de map assets verwijderd. Nadien werkte het nog niet en merkte ik dat de volledige map verdwenen was. Normaal is de volledige string C:\Gebruikers\ inlognaam\ AppData\ Local\ Packages\ Microsoft.Windows. ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewy\ LocalState\ Assets
Bij mij zit in de map LocalState enkel een (lege) map tips.
Kan ik die map van een andere pc daar in plaatsen?
Een ander probleem is dat als ik in een map bij zoeken iets wil plakken dat ik gekopieerd heb het bij het plakken niet verschijnt. Ik moet dan nogmaals in het zoekvak klikken wil ik de zoekopdracht te zien krijgen .Ik denk n iet dat dit de normale manier is.
Ik heb Windows al opnieuw ingesteld via systeemherstel maar dat helpt niet.
Wat kan ik doen om de problemen op te lossen?