Windows 11 Nieuwe usb stick word niet erkent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een nieuwe usb stick en wil er met rufus een win11 versie op zetten maar dit lukt niet krjg de melding stick word niet erkent
via schrijfbeheer ziet hij er wel erkent uit
wat is fout??

stick.jpg

Mijn pc is win11 maar wil dit gebruiken om ee andere pc opnieuw te installeren
 
Oplossing
Nog even uitleggen
Toen ik de eerste maal de stick inbracht en naar schrijfbeheer ging had deze no label en toen heb ik hem geformateerd en label h toegekend nadien rufus gestart en deze gekozen waarna de foutmelding waarvan ik geen schreenshot heb gemaakt wanneer ik terug naar schrijfbeheer ga is diezelfde stick terug no label
heb opnieuw rufus gestart en dan de no label gekozen met dezelfde melding waarvan ik dan een schreenshot heb gemaakt vandaar de verwarring
Het maakt niet uit of ik de stick al dan niet vooraf formateer het resultaat blijft hetzelfde fout toegang geweigerd
ook AV uitgeschakeld geef geen oplossing
Wanneer ik de stick formateer lukt het wel om er een ander bestand op te plaatsen het lijkt dus niet dat de stick...
Ik vermoed dat je het verkeerde station (apparaat) selecteerd.
Ik zie in je eerste screenshots een disk met label: "NieuwVolume"
En in Rufus staat in de screenshot een volume met "NO_LABEL"....

Je gaat bij verkeerde keuze een verkeerd volume overschrijven!
 
Nee dat is het niet de eerste keer had ik het nieuw volume gekozen en dan krijg ik dezelfde melding
wanneer ik dan in schrijfbeheer kijk is het volume verdwenen en staat er enkel nog een niet toegewezen volume
dan kies ik het niet toegewezen volume en krijg dezelfde melding
 
Er gaat een process een lock op hebben. Hetgeen ik zo snel tegenkom is een AV (Anti-virus) die er mogelijks een lock opzet. AV tijdelijk uitschakelen of het station in een uitzondering plaatsen kan een oplossing bieden.
Hoewel dat bij een niet toegewezen station niet van toepassing zou mogen zijn mijn mening... maar kijk eens even na welke AV je gebruikt en hoe je die even uitzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan