Windows 11 (KB5031455)

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste

De notebook wil de 2023-10 Preview cumulatieve update voor Windows 11 Version 22H2 voor systemen op basis van x64 (KB5031455) wel installeren,
maar dan als hij opnieuw opstart is er iets mis gegaan en hersteld hij het systeem gewoon.

Ik heb die al manueel gaan halen in windows update center, maar helaas ook geen geluk.
 
1699012346126.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neen, dat is de Terminal (Beheerder) die jij toont. Ik vroeg je om het eens in de Opdrachtprompt uit te voeren.

Typ cmd in de zoekbalk.
Klik, bij beste overeenkomst, met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.

Voer hier die commando's eens uit.
 
Heb ik gedaan zonder resultaat.
Na wat opzoekwerk heb ik al gevonden waarom hij de update 23H2 niet wil installeren.
Daar de EFI-partitie te klein was. Ik heb die vergroot naar 5GB en nu is hij bezig met de installatie van 23H2.

door_systeem_gereserveerde_partitie_schijfbeheer.png

1699125388382.png
 
neen 100 was te weinig maar idd 5GB is er heel over maar was om te testen, :)
100 MB is standaard en volstaat hoor. Zeker weten!!!
Start uw pc nog eens opnieuw op en voer die SFC /scannow nog maar eens uit. Denk aan de spatie tussen SFC en /
Als zou blijken dat dan nog steeds niet alle corrupte bestanden hersteld zijn dan sta je voor een nieuwe installatie. Eventueel met behoud van data en programma's.
 
Zal morgen nieuwe installatie worden. zal de nieuwe iso binnentrekken van win 11 23H2 en een frisse install nemen.
Was al een tijdje geleden kan geen kwaad eens een frisse start te nemen. vorige installie" was van 08/2022 en was toen ook al een clone.
Dus nu een nieuwe frisse install zal goed zijn.
Mag gesloten worden.
1699138987484.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan