Windows 11 Nieuwe usb stick word niet erkent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een nieuwe usb stick en wil er met rufus een win11 versie op zetten maar dit lukt niet krjg de melding stick word niet erkent
via schrijfbeheer ziet hij er wel erkent uit
wat is fout??

stick.jpg

Mijn pc is win11 maar wil dit gebruiken om ee andere pc opnieuw te installeren

Oplossing
Nog even uitleggen
Toen ik de eerste maal de stick inbracht en naar schrijfbeheer ging had deze no label en toen heb ik hem geformateerd en label h toegekend nadien rufus gestart en deze gekozen waarna de foutmelding waarvan ik geen schreenshot heb gemaakt wanneer ik terug naar schrijfbeheer ga is diezelfde stick terug no label
heb opnieuw rufus gestart en dan de no label gekozen met dezelfde melding waarvan ik dan een schreenshot heb gemaakt vandaar de verwarring
Het maakt niet uit of ik de stick al dan niet vooraf formateer het resultaat blijft hetzelfde fout toegang geweigerd
ook AV uitgeschakeld geef geen oplossing
Wanneer ik de stick formateer lukt het wel om er een ander bestand op te plaatsen het lijkt dus niet dat de stick...
Tjonge tjonge, blijft maar roepen over formatteren, doet Rufus gewoon zelf en over de schijfnummers lees ik nog steeds niets (geheim?) en waarom zou het aan de USB stick liggen? staat er prima in schijfbeheer, ligt er aan wat en hoe je het doet.

Nog even uitleggen
Toen ik de eerste maal de stick inbracht en naar schrijfbeheer ging had deze no label en toen heb ik hem geformateerd en label h toegekend nadien rufus gestart en deze gekozen waarna de foutmelding waarvan ik geen schreenshot heb gemaakt wanneer ik terug naar schrijfbeheer ga is diezelfde stick terug no label
heb opnieuw rufus gestart en dan de no label gekozen met dezelfde melding waarvan ik dan een schreenshot heb gemaakt vandaar de verwarring
Het maakt niet uit of ik de stick al dan niet vooraf formateer het resultaat blijft hetzelfde fout toegang geweigerd
ook AV uitgeschakeld geef geen oplossing
Wanneer ik de stick formateer lukt het wel om er een ander bestand op te plaatsen het lijkt dus niet dat de stick defect is
Oplossing gevonden
Heb gebruik gemaakt van een oudere versie van rufus 4.1.2045 en dan is het gelukt dus had gebruik gemaakt van laatste versie 4.5

Oplossing
Kan je op die usb bestanden op zetten en openen, probeert dit eens!
Heb ook ooit een usb stick gehad dat niet werkten ook al was hij nieuw.
als dit werkt dan zal het met Rufus ook niet lukken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan