Internet Algemeen Publisher 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Waar kan in publisher 2016 kopen.
Dus geen office pakket enkel alleen publisher.
mvg.
 
dure oplossing, beter is een Office 2016 aan te schaffen en daarna via de Officiële tool, van Microsoft, Publisher er uit filteren:


handleidingen te vinden op YouTube:


uiteraard dit vereist een beetje kennis van zaken ....

ps: deze tool is beschikbaar voor ieder versie, de gegeven link is specifiek voor 2016.andere versies: google ' office deployment tool xxxx (versie bv 2021=xxxx)
 
Laatst bewerkt:
waarom nog Office 2016 (of Publisher 2016) was ook de vraag die meteen bij me opkwam.
Waarom niet minstens 2019 of zelfs 2021 in geval van de ganse Office Suite.
De Publisher is overigens in 2019 en 2021 wel dezelfde 2019 versie ... maar 2016 is ouder ...

Wel opletten : met een Office Suite moet je kiezen voor het Plus-pakket (of hoe heet dat ding nu ....) want in de basisversie, voor thuisgebruiker, zit Publisher niet vervat !
 
Nee, toch niet - was niet mijn suggestie overigens, maar wel van Wivy.
Ik pik er enkel op in, om te vermijden dat TS zich door een spotgoedkoop aanbod voor ergens een ganse Office Suite laat verleiden en dan tot de constatatie komt dat Publisher daar niet in zit ... :cool:

Overigens, je link geeft TS wel een duidelijk antwoord hé ! (y)
 
waarom nog Office 2016 (of Publisher 2016) was ook de vraag die meteen bij me opkwam.
Waarom niet minstens 2019 of zelfs 2021
Als het je te doen is om de duur van de ondersteuning door Microsoft, dan wacht je een teleurstelling.
Vroeger werden versies van MS Office steeds 10 jaar lang ondersteund. Daar kwam met MS Office 2016 een einde aan. Dat was de laatste versie die 10 jaar lang ondersteund werd met updates.
Voor MS Office 2019 werd die ondersteuningstermijn teruggebracht naar 7 jaar. En vanaf MS Office 2021 zal de ondersteuningstermijn nog maar 5 jaar zijn voor versies van Office die je tegen een eenmalige betaling kunt aanschaffen. Microsoft ziet meer heil (en winst!) in de verkoop van abonnementen: Office 365.

Even samengevat:
MS Office 2016: release date: 22 september 2015; ondersteuning eindigt op 14 oktober 2025
MS Office 2019: release date: 24 september 2018; ondersteuning eindigt op 14 oktober 2025 (Ja, op dezelfde datum als voor Office 2016!)
MS Office 2021: release date: 5 oktober 2021; ondersteuning eindigt op 13 oktober 2026
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan