Internet Algemeen Ad Blocker voor smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestaat er een ad- blocker voor smartphones . Als ik bv. naar Sporza.be ga vliegen mij de pop-up vensters om de oren . Ge moet tussen die advertenties blokken door scrollen om iet of wat tekst te kunnen lezen . Op mijn pC staat er een Ad-Blocker en daar heb ik geen last van die van die vervelende pop up vensters .
 
Dit is mijn laatste antwoord hierop.

Vrager geeft URL op "sporza.be" ,dan ga je er vanuit dat men niet via een app kijkt. (wat jij waarschijnlijk wel doet)
Ik gaf alleen een antwoord aan vrager, en beland in een zinloze discussie.
Niemand is daarbij gebaat, wil jij je gelijk halen?

Je gaat gelijk in de aanval, als je de vrager erop had geattendeerd dat er een Sporza app was, en dat je dan geen reclame cq popups ziet, dan was het een aanvulling op de vraag. De vrager kon dan de oplossing kiezen die het beste bij hem past.
Ik dacht dat het forum daarvoor bedoeld was........

Nu weet ik niet of je moet betalen voor de app als je geen reclame meer wilt zien.
Dat had je niet vermeld.
 
Dit is mijn laatste antwoord hierop.

Vrager geeft URL op "sporza.be" ,dan ga je er vanuit dat men niet via een app kijkt. (wat jij waarschijnlijk wel doet)
Als ik op een smartphone, waarop die app van Sporza niet geïnstalleerd is, bij zoeken ingeef: "Sporza.be" krijg ik de volgende melding: "geen app gevonden om de link te openen".
Dan mag men er wel van uitgaan dat die app door de poster wel geïnstalleerd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan