Internet Algemeen Ad Blocker voor smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestaat er een ad- blocker voor smartphones . Als ik bv. naar Sporza.be ga vliegen mij de pop-up vensters om de oren . Ge moet tussen die advertenties blokken door scrollen om iet of wat tekst te kunnen lezen . Op mijn pC staat er een Ad-Blocker en daar heb ik geen last van die van die vervelende pop up vensters .
 
Bestaat er een ad- blocker voor smartphones . Als ik bv. naar Sporza.be ga vliegen mij de pop-up vensters om de oren . Ge moet tussen die advertenties blokken door scrollen om iet of wat tekst te kunnen lezen . Op mijn pC staat er een Ad-Blocker en daar heb ik geen last van die van die vervelende pop up vensters .
Dan zul je zelf wel "alles toestaan" aangevinkt hebben
 
In Sporza: klik op het icoontje (cirkel met een figuurtje in) links boven, privacy.
Tabblad Doeleinden:
Daar kunt u aangeven welke advertenties u wel of niet wilt aanvaarden.
 
1692604108050.png
 
Er zijn diverse oplossingen, de gemakkelijkste en snelste is een andere browser installeren. Bv. Firefox Nightly of Vivaldy browser, die blokkeren alle reclame, zelfs reclame van You Tube om de x min. Als je op naar filmpje kijkt
 
Er zijn diverse oplossingen, de gemakkelijkste en snelste is een andere browser installeren. Bv. Firefox Nightly of Vivaldy browser, die blokkeren alle reclame, zelfs reclame van You Tube om de x min. Als je op naar filmpje kijkt
Het gaat hier wel over een app op een smartphone en niet over deze of gene browser.
Sorry , dit staat bij mij niet . Het symbool wat bij jou rts staat staat bij mij links en rts 3 streepjes voor het menu .
De plaats van dat symbool doet er niet toe, hebt u op dit symbool geklikt en daarna op het tabblad "doeleinden"?
 
Het gaat hier wel over een app op een smartphone en niet over deze of gene browser.

De plaats van dat symbool doet er niet toe, hebt u op dit symbool geklikt en daarna op het tabblad "doeleinden"?
Ik heb een android telefoon, en je kan gewoon via Google play de app downloaden, zowel Firefox Nightly browser en vivaldi browser
Ik gaf ook advies voor de smartphone en niet voor een Desktop
Bij vivaldi krijg je eerst wat vragen, maar bij beide kun je ook nog meer dingen instellen om verkeer te blokkeren
 
Nadeel van Firefox Nightly browser is dat er geen extensie te downloaden te gebruiken is om de site te vertalen.
In de vivaldi browser moet je daar rechtsboven aanklikken voor een menu, en daar staat dan vertalen
 
Waarom zou ik op mijn smartphone een browser installeren om de items van Sporza te kunnen bekijken?
1. Je moet niks.
2. De vraag was "Als ik bv. naar Sporza.be ga vliegen mij de pop-up vensters om de oren ."
3. Daar heb ik een antwoord/oplossing voor opgegeven.

Ik heb niet gezegd dat je een andere browser MOET installeren. Heb alleen antwoord gegeven op de vraag.
 
Ik heb niet gezegd dat je een andere browser MOET installeren. Heb alleen antwoord gegeven op de vraag.
Ik heb op mijn smartphone GEEN ENKELE browser in gebruik en ik krijg, als ik de app van Sporza open, geen reclame of pop-ups te zien. Dat kan men in de app zelf instellen. Daar heeft men geen browsers of add-blocker voor nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan