Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Men heeft mij een automatische jaarvernieuwing aangesmeerd. Ik vind het wat aan de dure kant en vraag me eigenlijk af of het wel nodig is om zulks...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
Besten, Omdat lij FF en TH beiden zo traag werkten en haperingen vertoonden bij gebruik heb ik beiden herinstalleerd vanuit de [basis.exe] die op...
Antwoorden
17
Weergaven
709
  • Gesloten
Hallo, als ik een laboresultaat wil downloaden van de site Ipatient, krijg ik de melding dat "Outlook" deze niet kan downloaden. Hoe zou ik het...
Antwoorden
17
Weergaven
796
  • Gesloten
Details: 0xF0 — The requested onion service descriptor can’t be found on the hashring and therefore the service is not reachable by the client...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goede Middag Hoop dat dit de juiste kolom is ? Ik heb sinds een tijdje als ik b.v. werk met paint shop pro , of een bestand in mijn email bekijk...
Antwoorden
15
Weergaven
1K
  • Gesloten
Het klinkt misschien gek maar het lijkt erop dat er ergens in mijn instellingen hetzij in Norton / Malwarebytes of Ccleaner plots standaard iets...
Antwoorden
13
Weergaven
495
  • Gesloten
Hallo leden. Ik heb een backup terug gezet van 10 jr geleden. Nu kom ik vele url's tegen die allemaal zeggen [404, bestaat niet]. Is er een...
Antwoorden
12
Weergaven
849
  • Gesloten
Suggesties hoe ik van deze vervelende melding afkom? Het doet zich steeds voor op 1 welbepaalde site, enkel en alleen die ene. En zowel op PC...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste allemaal, Heb het beruchte Mc Afee virus gekoeioneer aan mijn been. Heb die virus killer niet op mijn pc; om de 30 seconden verschijnt een...
Antwoorden
12
Weergaven
772
  • Gesloten
Ik kan niet meer verstaanbaar spreken. Zoals jullie weten: ik heb de spierziekte ALS , die steeds verder gaat .Bijgevolg zoek ik een technisch...
Antwoorden
12
Weergaven
937
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan