Internet Algemeen 429 too many requests

Status
Niet open voor verdere reacties.
Suggesties hoe ik van deze vervelende melding afkom?

Het doet zich steeds voor op 1 welbepaalde site, enkel en alleen die ene. En zowel op PC, laptop en tablet die met elkaar verbonden zijn. Met mijn smartphone heb ik het probleem niet, doch deze is niet met de andere verbonden.

Het probleem doet zich voor in alle browsers (chrome, firefox, edge).

Ik heb het proberen oplossen via een paar YouTube filmpjes, waardoor ik zelfs mijn laptop heb teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Doch zonder resultaat.

Daar ik deze site nodig heb voor mijn werk, is toegang via de PC of laptop zeker nodig.

Hoe kan ik terug op die bepaalde site geraken?

Besturingssysteem op PC en laptop is Windows 10.

Dank bij voorbaat,

Ronny
 
J.W. bedankt voor jouw reactie.

De website waar ik probeer op te geraken, is niet de mijne. Volgens ik het artikel hierboven gelezen heb, is dit enkel voor hen die een eigen website hebben.
 
J.W. bedankt voor jouw reactie.

De website waar ik probeer op te geraken, is niet de mijne. Volgens ik het artikel hierboven gelezen heb, is dit enkel voor hen die een eigen website hebben.
Het is dan ook een probleem op de website, niet op je PC.
Je zult dus de beheerder van de website op dit probleem moeten wijzen.

Als hij/zij het zelf niet bemerkt wil dit zeggen dat hij/zij de logs van zijn/haar server slecht opvolgt, overigens ...
 
PhilipV, op een andere zijn PC lukt het wel.

Het blijkt enkel bij mij te zijn. Daarom dat ik vermoed dat het een probleem op mijn netwerk is. Het lukt niet met de toestellen die met elkaar verbonden zijn.

Tot voor een maand was dit geen enkel probleem. Maar zelfs nu kan ik via een email die ik van hen ontving, zelfs niet meer doorklikken naar hun website. Met mijn smartphone (die niet verbonden is met de andere toestellen) lukt dit wel.
 
Het is de website de jou die foutmelding geeft omdat er op de server staat dat je verbinding verdacht wordt van een DDOS aanval.
Ik ben ervan overtuigd dat enkel de beheerder van de webserver je kan helpen.

Hij moet je IP-adres uit die lijst van bans schrappen !
 
Patje001 met mijn smartphone via 4G en via WiFi, lukt het.

Tablet werkt enkel via WiFi (wegens geen kaart), en daarmee lukt het ook niet.
dan is het de website die uw ip adres heeft geblokkeert en dat is wat #5 PhilipV ook zegt ik heb dat ook al eens voorgehad ik had me ingeschreven voor eeen nieuwsbrief op een website en op eens kon ik er niet meer op dat was een politie website over vermist mensen ) met mijn smartphone kon ik er wel op via 4g ik schrijf me uit en een paar daagen er na kon ik er terug op raar
je kan eens naar de beheerder een mail sturen of de info adres als dat bestaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan