Internet Algemeen Tor browser links niet bereikbaar. Foutmelding: Details: 0xF0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Details: 0xF0 — The requested onion service descriptor can’t be found on the hashring and therefore the service is not reachable by the client.
Ook bij het inschakelen van Bridges blijft het probleem.
Dit in zowel Firefox als microsoft Edge.
Welke oplossing is er beschikbaar?
MS: Windows 11 laatste update.
Alvast bedankt.
 
Ik dacht dat Onion-websites enkel bereikbaar waren met de Tor-browser, niet met standaard browsers als Firefox en Edge.
Maar ik weet er niet veel over ... Iemand wel op de hoogte die meeleest ?
 
Bedankt voor je vlugge respons. Ik had op internet gelezen dat bij deze foutmeldingen de browser Firefox niet als standaard mocht geïnstalleerd staan. Vandaar dat ik ook geprobeerd heb om Edge als standaard browser te gebruiken.
Je hebt gelijk dat Onion-Websites enkel bereikbaar zijn met de Tor-Browser.
 
the-dark-web.com is een site OVER de dark web, maar maakt op zich géén deel uit van het dark web.
Dus die site moet je gewoon met je standaard browser benaderen.

Het is absoluut niet duidelijk wat je probleem nu eigenlijk is...
 
Beste Philip, Zie bijgevoegde foto van melding dat ik krijg. Extra heb ik ook al "Java" geïnstalleerd doch zonder resultaat.
Ook "scriptblokkering" en "Windows beveiliging" even uitgezet. Ook hier geen positief resultaat.
Moest er iemand zijn die me kan helpen zou dat super zijn.

Bedankt alvast,
Walter
 

Bijlagen

  • 20221221_111946.jpg
    20221221_111946.jpg
    60.6 KB · Weergaven: 85
als ik de foutmelding goed interpreteer zegt die gewoon dat de site die je wil bezoeken niet bestaat of alleszins verkeerde benoemd is. Icoon 1 = je browser is OK / icoon 2 = je verbinding is OK / icoon 3 = die site kan niet gevonden worden.

Ik denk dat je daarop kan zoeken tot je blauw ziet...
 
Dag Philip, Het is in orde gekomen. Vraag mij niet hoe. Ik kan er niet op antwoorden. Ik heb heel de dag in de instellingen van de browser veel verandert en plotseling kon ik terug in sites geraken. Het is wel heel traag om bvb betalingen te doen maar ik kom erin. Het was me aangeraden om Tor browser te gebruiken voor betalingen om zo phishing tegen te gaan.
Nogmaals bedankt voor je inzet
MVG, Walter
 
Ik laat dat advies over die betalingen voor wat het waard is - volgens mij volstrekte onzin.
Phishing zijn mails waar je op een link klikt die je vervolgens vraagt om bepaalde gegevens te verstrekken.
Of je dat doet of niet heeft niets, maar dan ook niets met je browser te maken.

Persoonlijk zou ik minder vertrouwen hebben in the dark web en zijn Tor browser (bevolkt door mensen van allerlei slag, maar ook een hoop hackers, semi-criminelen en louche types naast de bonafide gebruikers) dan in een standaard browser.

Als je denkt dat een browser zo maar gegevens begint te lekken heb je je iets laten wijsmaken. Dat kan enkel NADAT jij een malware, een trojan etc... hebt binnengehaald op je PC. En dat heeft alleen met je PC te maken en zijn OS, niet met de browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan