Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Ik heb op de eerste verdieping van mijn huis een wat oudere maar prima werkende computer staan met WIN10. In die kamer heb ik echter geen...
Antwoorden
127
Weergaven
6K
  • Gesloten
Sinds ik een andere modem heb van KPN kan de laptop(wifi) niet printen via me desktop bekabelt. Printer toegevoegd in laptop en desktop. Printer...
Antwoorden
53
Weergaven
3K
  • Gesloten
Firefox : waar kan ik zoeken of wat moet ik doen om mijn ID te laten openen in FF ? FLAMINGO :geek:
Antwoorden
31
Weergaven
869
  • Gesloten
Naar aanleiding van een vloed van spam gisteravond en deze morgen zijn wij op zoek gegaan naar de schuldigen. Daarbij stoten we op een IP adres...
Antwoorden
30
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sedert donderdag fiber in huis. snelheid op gsm : 379Mbps down en 314Mbps up snelheid tablet : 382Mbps down en 335Mbps up en nu de laptop : 82Mbps...
Antwoorden
29
Weergaven
1K
  • Gesloten
[1] Ik zou eens willen weten als iemand al ervaring heeft over de procedure dat Proximus zou moeten volgen om de Fiberkabel door te trekken van de...
Antwoorden
28
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik woon in Nederland maar kon via het Online Programma Gemist Downloader uitzendingen en series van de VRTNu downloaden. Recentelijke wilde ik de...
Antwoorden
22
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hallo beste Mensen, Via mijn Browser Chrome krijg ik de melding dat er 272 wachtwoorden die Chrome voor mij bewaard, gehackt zijn. Ik kreeg ten...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Alle internet ( WiFi-Bluetooth—plus bedraad) uitgeschakeld. wanneer ik dan dat met DISKPART bekijk, dan zit de PC nog steeds VIRTUAL ONLINE. Na...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bestaat er een ad- blocker voor smartphones . Als ik bv. naar Sporza.be ga vliegen mij de pop-up vensters om de oren . Ge moet tussen die...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan