Internet Algemeen Download van laboresultaat Ipatient op smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, als ik een laboresultaat wil downloaden van de site Ipatient, krijg ik de melding dat "Outlook" deze niet kan downloaden.
Hoe zou ik het kunnen downloaden? Ik heb al geprobeerd met een pdf lezer,maar werkt niet.
 
enkel ter info .....
waarom Cozo niet gebruiken ... niet alleen voor labo onderzoeken maar ook andere diensten en attesten ...

1673458184372.png


login via Itsme, e-id, token (kaartje met 24 codes van .be burger), .....

ook beschikbaar voor Smartphones ....
 
Laatst bewerkt:
download een PDF reader app via de app store het is daarmee dat die foutmeldingen komt waarschijnlijk ,omdat hij die app niet vind ! of en heb je die al open eens die app eens
 
Een reader app is pas nodig als je het bestand ook wil openen, niet bij het downloaden zelf.
Maar er is idd. een instelling mogelijk in een browser die zegt dat een PDF altijd onmiddellijk moet en mag worden geopend.
Bij de combinatie gaat het fout als Windows géén reader kan vinden.

Normaal gezien is er in Windows altijd een PDF reader aanwezig nl. Edge.
Maar als je dus zoals zovelen je Edge hebt geblokkeerd en terzelfdertijd géén app als Acrobat of PDF reader hebt geinstalleerd loopt het vast.

@starmaker Gaat er een belletje rinkelen ?
 
Heb dit allemaal geprobeerd, maar krijg dezelfde foutmelding van Outlook. Er volgt simpelweg geen download.
Outlook is ook geen browser noch een PDF-reader !
een browser : Edge,chroom,firefox,waterfox,opera ......

en ter aanvulling:
1673531999299.png


Cozo app vöör artsen en patiënten beschikbaar op
smartphone of tablet
de nieuwe app va 't collaboratief zorgplatform (cozo) biedt vöör 't eerst in belgië de mogelijkheid vöör
zorgverstrekkers en patiënten um via ehealth gedeelde medische gegevens ooch mobiel te kènne
raadplegen. Dit is 'n nieuwe stap um patiënten eenvoudig mieë inzage te gève in hun eigen medische
dossier. en um de continuïteit va de zorg verder te verbeteren vöör artsen en angere zorgverstrekkers. De
sterk beveiligde app is beschikbaar via de google play store en de apple app store.
 
Laatst bewerkt:
Als je naar de site Ipatient moet je dat via een web browsers gaan en niet via Outlook als dat via een mail is dat je een link hebt gekregen hebt als er op klikt en je krijg dan de foutmelding vermoedt ik.
Probeer dit dan blijf even drukken op dit link tot dat je ziet dat koperen op komt ,kopieert de link en open dan uw browsers en plak deze hier in
 
als dat via een mail is dat je een link hebt gekregen hebt als er op klikt en je krijg dan de foutmelding vermoedt ik.
indien jij via een mail gevraagd werd om via Ipatient je documenten of beelden na te zien dan vermoed ik kwaad opzet !
om zo aan je gegevens te komen ..

**aangezien ik geen inloggegevens meer heb (niet meer nodig gehad en ook een ander platform in gebruik genomen ) kan ik ook hierop de smartphone niet nagaan waarom het downloaden bij u niet wilt lukken .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan