Wij zijn ook bij Telenet, ik ben reeds lange tijd over gestapt naar een niet telenet mail adres en daar heb ik tot op heden nog geen seconde spijt van gehad. Veel betere spam filter is 1 van de hoofdredenen dat ik super blij ben dat ik ben overgestapt naar een ander hoofdmail account als dat van Telenet. Ik zou dus ten zeerste aanraden om u hoofdmail bij een andere te nemen. Ikzelf heb er verschillende, maar ik ben wel erg te spreken over gmail. Maar in theorie zou je je mail adres van Telenet kunnen blijven behouden. Wij zelf hebben op aandringen van mij dan enkele maanden geleden ook gekeken om te veranderen van provider, mijn vrouw is niet te overtuigen dat goedkoper (base of orange) want hier ligt enkele Telenet in de wijk waar wij wonen. De hoofdreden is dat we nog steeds te veel betalen voor ons internet en digitale tv is omdat er zo een onzekerheid is op het kunnen behouden van Telenet mail adressen. De opzoekingen dat ik toen gedaan heb kon ik niet garanderen dat haar o zo geliefde telenet mail adres zou onbeperkt blijven werken. Want ze ziet het niet zitten om bij alle sites waar ze een account voor heeft te veranderen naar een ander mail adres, wat uiteraard een huzaren klusje zou zijn.