E-mail mappen uit Telenet webmail synchroniseren met Outlook van Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik heb Office 365 en gebruik die Outlook ( Microsoft® Outlook® voor Microsoft 365 MSO (Versie 2111 Build 16.0.14701.20254) 64 bits )
In het begin had ik alle mappen die ik gemaakt had op webmail Telenet in die Outlook staan.
Op een bepaald moment waren die weg en het lukt me niet meer om die terug te krijgen.
Er is enkel nog postvak in / verzonden items ( enkel via de gsm ) en prullenbak.
Niet de submappen die ik zelf aangemaakt heb in Telenet webmail.
Op internet in Webmail van Telenet staan alle mappen er nog.

Hoe kan ik dit terug goed zetten ?
Ik gebruik heel veel mijn gsm om mails te beantwoorden of bewaarde mails op te zoeken, vandaar de vraag.

Bedankt voor jullie advies,
Snifferke
 
Gebruik je de mailclient op je GSM? Want op een mobiel toestel moet je voor zover ik weet, de submappen ook apart synchronizeren. Is dus in te stellen in de mail applicatie op je GSM. Standaard neemt hij die niet mee. Maar kan je dus wel aanpassen.
 
Gebruik je de mailclient op je GSM? Want op een mobiel toestel moet je voor zover ik weet, de submappen ook apart synchronizeren. Is dus in te stellen in de mail applicatie op je GSM. Standaard neemt hij die niet mee. Maar kan je dus wel aanpassen.
Ja ik gebruik mijn mail op gsm.
Maar alle mappen zijn evengoed weg op de Outlook op mijn laptop. En vroeger had ik zowel op laptop en gsm alle mappen.
Plots was dit weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan