E-mail inhoud van de telenet webmail spam folder visualiseren in Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik slaag er niet in de spam folder uit mijn telenet webmail te visualiseren in mijn Outllok 2016 mail client.
Zie hiervoor het bestand "SPAM folder in Outlook.docx" waarin ik probeer het probleem zo goed mogelijk te omschrijven.

Bob
 

Bijlagen

  • SPAM folder in Outlook.docx
    164.1 KB · Weergaven: 102
Vind ik ook eigenaardig en inconsistent maar zou er voor de rest niet teveel achter zoeken.
In Outlook heb je die funktie IMAP-mappen overigens voor niets nodig : standaard toont Outlook gewoon alle mappen !
 
Bedankt iedereen voor jullie reacties. Mijn beste wensen ook voor een gezond en hoopvol 2022.

De folder "Ongewenste email" zit inderdaad als map van mijn Inbox in Outlook 2016.
Helaas blijft hij leeg al zijn er zo'n 118 berichten in de Spam folder van mijn Telenet webmail.
Hoe krijg ik die te zien in Outlook?
 
Bedankt iedereen voor jullie reacties. Mijn beste wensen ook voor een gezond en hoopvol 2022.

De folder "Ongewenste email" zit inderdaad als map van mijn Inbox in Outlook 2016.
Helaas blijft hij leeg al zijn er zo'n 118 berichten in de Spam folder van mijn Telenet webmail.
Hoe krijg ik die te zien in Outlook?
U kunt natuurlijk die "Spam-folder" in Webmail selecteren en die mails daar lezen. Is het geen "Spam" voor u kunt u deze mails selecteren als "geen spam" of iets dergelijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan