Windows 11 back-up maken van mijn telenet adressen

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb op zoeken die vraag gesteld en kreeg geen resultaat, ik heb in mijn adressenboek niet zoveel adressen, maar er staan wel veel mails in mijn mappen van mensen die me ooit mailden die belangrijk waren.
Als ik hun naam nog weet, type ik bij nieuwe mail het begin van de naam en de rest wordt aangevuld.

Hoe moet ik van dit alles een backup maken, er zitten hier een paar echte Telenet gebruikers dat weet ik, dus die gaan dit zeker weten
Zelf al geprobeerd als ik op importeren/exporteren klik krijg ik deze mededeling
1727709133611.png


naast adresboek staat er
1727709173814.png

welke moet ik nemen om de adressen die niet in het adresboek staan mee te hebben

alvast bedankt

marcel
 
Laatst bewerkt:
misschien is dit al aanbod gekomen misschien ook niet, je kan Nieuwe E-mail adressen automatisch laten toevoegen aan uw adressenboek van telenet


Bekijk bijlage 255541
ik heb een paar mails gedaan naar nieuwe adressen en het aantal van gemailde contacten is gestegen en het aantal van in het adres boek is gelijk gebleven, dus hij zet ze dus niet automatisch in je adresboek blijkbaar, dit even terzijde.
1728050756459.png
 
niet raar : je al dan niet automatisch ingevuld adresboek heeft niets te maken met het invullen van het vak van de bestemmelingen ...
Dat is een apart bestand, locaal op je PC, terwijl je adresboek iets binnen je telenet-account is.

Bij gebruik van Outlook kan je die lijst die gebruikt wordt om je geadresseerden in te vullen hiermee bekijken en/of bewerken.
En ook ophalen, exporteren voor gebruik in andere toepassingen etc...
Hoe het zit bij gebruik van Telenet Webmail weet ik niet - moet je bij Telenet opzoeken en dan vrees ik ervoor.

philip ik denk dat ik met die nk2 niets kan aanvangen zeker?
ik ga eens bellen naar telenet hoe ik het moet doen.
 
Terug
Bovenaan