Windows 10 M.2 SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo: Ik heb een probleem waar ikzelf momenteel niet uitkom.Ik heb een Samsung 970 EVO Plus NVMe M.2 SSD Geplaatst,maar nu kan ik niet meer in mijn computer.Wanneer ik de M.2 ssd eruit haal doet hij het wel,maar ik wil graag de M.2 SSD GEBRUIKEN,IK HEB DEZE TENSLOTTE NIET VOOR NIETS GEKOCHT.Wanneer ik mijn computer aanzet dan start hij op tot het MSI Logo,dan geeft hij het volgende aan " automatisch herstel voorbereiden"en daarna slaat hij weer af om opnieuw op te starten .en zo blijft hij maar doorgaan,ik kom helemaal niet verder,en op de M.2 staat mijn besturingsprogramma,dus heb ik het vermoeden dat ik iets in de BIOS moet veranderen om dat schijfje goed te laten werken,dus als er iemand is die mij hierin kan adviseren dan heel graag .

mijn configuratie van mijn PC is als volgt:
MSI Z370 PC Pro moederbord
32 gb Corsair geheugen 3000mhz
Intel 8350K Processor
2x WDC SSD van 250 gb
1x harde schijf Van 3 TB
videokaart Nvidia geforce GTX 1050 ti
Dus als iemand mij kan helpen,heel graag.
Bij voorbaat hartelijk dank.
PS: Ik ben niet in staat om de komende 1a 2 dagen te reageren i.v.m. persoonlijke problemen,maar ik laat het wel weten hoe het verders gaat.
Ik hoor graag van jullie.

liawi
 
hallo: Ik heb een probleem waar ikzelf momenteel niet uitkom.Ik heb een Samsung 970 EVO Plus NVMe M.2 SSD Geplaatst,maar nu kan ik niet meer in mijn computer.Wanneer ik de M.2 ssd eruit haal doet hij het wel,maar ik wil graag de M.2 SSD GEBRUIKEN,IK HEB DEZE TENSLOTTE NIET VOOR NIETS GEKOCHT.Wanneer ik mijn computer aanzet dan start hij op tot het MSI Logo,dan geeft hij het volgende aan " automatisch herstel voorbereiden"en daarna slaat hij weer af om opnieuw op te starten .en zo blijft hij maar doorgaan,ik kom helemaal niet verder,en op de M.2 staat mijn besturingsprogramma,dus heb ik het vermoeden dat ik iets in de BIOS moet veranderen om dat schijfje goed te laten werken,dus als er iemand is die mij hierin kan adviseren dan heel graag .

mijn configuratie van mijn PC is als volgt:
MSI Z370 PC Pro moederbord
32 gb Corsair geheugen 3000mhz
Intel 8350K Processor
2x WDC SSD van 250 gb
1x harde schijf Van 3 TB
videokaart Nvidia geforce GTX 1050 ti
Dus als iemand mij kan helpen,heel graag.
Bij voorbaat hartelijk dank.
PS: Ik ben niet in staat om de komende 1a 2 dagen te reageren i.v.m. persoonlijke problemen,maar ik laat het wel weten hoe het verders gaat.
Ik hoor graag van ju
In uw bios de opstart veranderen van hd naar ssd .. Zo dat ssd als eerst boot staat.
 
Ik heb zelf een MSI Z390 Gaming Pro Carbon met een Intel I7 9700K en een Samsung 970 EVO Plus 500GB M.2 NVMe. Alles werd in de Bios herkend en zag er goed uit
Hier kreeg ik in eerste instantie geen windows 10 op geïnstalleerd (ik had hem zelf in elkaar gezet), ik ben er terug mee naar de winkel gegaan en daar hebben ze een bios update gedaan en windows 10 voor me geïnstalleerd en alles werkt tot nu toe goed. ik heb hem nu een maand in huis.

Hiermee wil ik zeggen: Doe eerst een BIOS update voordat je verder gaat met van alles uitproberen.
Een BIOS update kan vanuit je BIOS gebeuren, Hier kan je lezen hoe het moet:
De laatste versie voor jou Bios is 7B49v17 van 2019-04-03.
In versie 16 is er een Enhance M2/Optane Genie function. in de bios toegevoegd misschien is dat voor de ssd van belang
Succes ermee.
 
In uw bios de opstart veranderen van hd naar ssd .. Zo dat ssd als eerst boot staat.
Een UEFI systeem start altijd met de Microsoft Boot Manager op.
Staat hier allemaal uitgelegd.
Oftewel, er wordt opgestart v.a. het interne device waar de bootmgr file opstaat, die verwijst naar de map "boot" waar de bcd file in staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan