Windows 11 SSd controleren

Na het printer probleem heb ik een nieuwe SSd schijf gebruikt en opnieuw gestart nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is om die oude sfijf te controleeren en eventueel te herstellen vanaf de werkende pc ??

deze melding?

1733591336116.png

the error code hints drive was not found.

met ik gebruik daarvoor CrystalDisk maar gebruikt de zip versie ( Standard Edition) voor een schijft te contoleren
deze hoef je niet te installeren

Het is niet de eerste keer dat de "toppers" hier naar elkaar schieten. Beter zou zijn moesten jullie elk onderwerp met jullie enorme kennis samen ondersteunen zodat de gewone pc gebruiker geholpen wordt en deze website op deze manier er met kop en schouder boven uit steekt qua het verhelpen van problemen voor de gewone man in de straat. Het is maar een hint hoor, ik kan jullie niet verplichten elkaar te luchten om het zo hier enorm aangenaam te maken. En ja hoor jullie mogen van mening verschillen en dat is goed zo komen er meestal geweldige ideeën uit de bus.

De meest aanstootgevende berichten zijn ondertussen verwijderd. We beschouwen het incident dan ook liefst als afgesloten en ja, wie weet, een les voor de toekomst.

Terug
Bovenaan