Windows 10 M.2 SSD

Hallo Lange Pier en aardbei,ik heb mijn computer weer wel een beetje op orde(is nog niet helemaal goed),maar ik kan niet meer in de bios komen,ik wou even kijken of de boot nog ingeschakeld staat,maar ik kom er niet meer in,wat kan de oorzaak zijn?

Hallo aardbei,ik wil dat wel proberen maar ik kan momenteel niet in de bios komen,ik weet niet wat er aan de hand is,hebt U een idee hoe ik weer in de bios kan komen?Als ik op de F11 toets druk werkt hij niet,en op de Del toets doet hij ook niets.

lange pier

Steunend lid
Vip Lid
Ook niet als alle schijven zijn afgekoppeld?
En je ziet hem wel booten?
Key's dien je gelijk in te rommelen als je boot.

aardbei

Steunend lid
Vip Lid
Hallo aardbei,ik wil dat wel proberen maar ik kan momenteel niet in de bios komen,ik weet niet wat er aan de hand is,hebt U een idee hoe ik weer in de bios kan komen?Als ik op de F11 toets druk werkt hij niet,en op de Del toets doet hij ook niets.
en de F2 toets? ( en zeg maar je)

lange pier

Steunend lid
Vip Lid
Nee, Del is voor de bios maar bij oudere MSI borden kan het ook F2 zijn maar is hier niet van topassing en F11 gebruik je voor het bootmenu, dus geen combi nodig.

Indien zonder schijven, of hangt er nog eentje aan? die M.2? wel wordt geboot is een schijf niet top.

aardbei

Steunend lid
Vip Lid
kan zijn dat hij niet rageerd omdat er een usb 2 toetsenbord aanhangt op een usb 3 poort.

als ik het besturingssysteem op de M.2 wil installeren dan zet hij de SATA Mode op RAID/Optane Mode,is dit goed?ik heb toch maar 1 M.2schijfje.

Bovenaan Onderaan