Tablet Android Kindermodus uitschakelen/verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hier voor mijn vrouw een Lenovo Tab M10 FHD plus ( TB-X606F of TB-X606X ) weet niet juist dewelke. Maar nu staat daar de kindermodus op geactiveerd en ik kan die maar niet uitschakelen. Ik kan dat schuifje maar niet verslepen. Iemand een idee want nu springt ie automatisch op kindermodus en kan ze hem niet meer gebruiken.
 
kindermodus of te wel kids space is van google ..

Google Kids Space uitzetten
1.Ga naar het startscherm van Google Kids Space en houd je vinger op het menu voor ouders
krbgCwGHdWJBlp46BHDo0bqXcZRp7MUW8biNDZRC9Z7O_lggCCYeQl3Q_Zu8bRV1m1k=w36-h36
.
2.Ga naar Ouderlijk toezicht
en dan
Google Kids Space
en dan
Google Kids Space uitzetten.
3.Geef het wachtwoord van je Google-account op om te bevestigen dat je de ouder bent.
 
Dank voor de snelle reactie, probleem is echter, van zodra hij opstart springt hij automatisch op dat kindermodusscherm ( zie bijlage ) en kan ik niet meer verder.
 

Bijlagen

  • Kinderrmodus.jpg
    Kinderrmodus.jpg
    43 KB · Weergaven: 92
dan heeft deze tablet maar 1 gebruiker ... of je maakt een andere gebruiker aan of je zet hem terug naar de fabrieksinstellingen ..
enerzijds zal de kids space na 30 dagen terug vallen en vanzelf weer uitgezet worden ..
 
Heb hem terug op fabrieksinstellingen gezet, dank U dus dat zou moeten helpen dan? Vraagje dan nog hoe komt dat zo ineens daqarop staan. Mijn vrouw heeft er een volledige maand niet mee gewerkt vandaag start ze hem op, na een maand dus en die kindermodus staat geactiveerd ??? Raar
 
*wellicht dat er ergens iets ingesteld werd van ouderlijk toezicht ..al dan niet door een nalatigheid!
indien zo dient deze functie uitgezet te worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan