advertentie site uitschakelen op Android Google Chrome app

Status
Niet open voor verdere reacties.
De smartphone van mijn partner ontvangt continu berichten van ad.nl. Op pc geeft Google Chrome rechtsboven de 3 verticale puntjes weer voor het beheer van Chrome, op de smartphone vind ik die niet terug. Ik heb er wel een adblocker aan toegevoegd, maar die houdt de ongewenste berichtenstroom niet tegen. Op welke manier kunnen die vervelende berichten dan wel gestopt worden?
 
Probeer deze eens:
Google/rechtsboven drie puntjes/instellingen/Privacy en beveiliging/klik nu recht op meer/ en nu moet Safe-Browsing aanstaan.
Hopelijk helpt het voor jou.
 
Één deftige add blocker voor Android heb ik tot nu toe nog niet gevonden. Ik heb ee' super goede in chrome met Windows, maar voor chrome met Android vind ik geen enkele die naar mijn zin werkt.
 
Één deftige add blocker voor Android heb ik tot nu toe nog niet gevonden. Ik heb ee' super goede in chrome met Windows, maar voor chrome met Android vind ik geen enkele die naar mijn zin werkt.

Firma's die hun inkomsten moeten halen uit advertenties gaan geen adblocker ontwikkelen die in hun eigen vel snijdt.

Probeer eens Opera mobiel, zou ook een ingebouwde adblocker hebben.

De ingebouwde adblocker voor pc (windows) werkt perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan