Windows 10 Gebruikersaccountbeheer uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, problemen met de installatie van soft op mijn pc, ik krijg de melding dat ik deze niet mag uitvoeren, hoe schakel ik dit uit? mvg, Alain
 

Bijlagen

  • 2021-04-16_17-52-22.jpg
    2021-04-16_17-52-22.jpg
    67.8 KB · Weergaven: 137
Komt me bekend voor, en inderdaad... is de driver voor een serieel (RS232) naar USB kabel. Heb ik een aantal jaar geleden nog gebruikt om toegang te verschaffen via de RS232 poort van CISCO switchen. Die kabels kan je vrij goedkoop op aliexpress ofzo kopen, met die bijhorende drivers. Zo'n algemene IC die daarvoor gebruikt wordt.
 
een paar maanden geleden deed ik een aankoop van:

1618601275965.png

ik had dito problemen voor het installeren van drivers en een bepaalde app, oplossing overschakelen naar lokale verborgen administrator account en je microsoft account uitschakelen: afmelden dus en verder gaan met de verborgen administrator ...
na de install verborgen admin, terug onzichtbaar maken en aanmelden met je microsoft account.

deze truc werkt dus!!!
 
hallo allen, via de tip van Philip is het me gelukt om de installatie te doen, echter nog een probleem: het programma vind het toestel niet terug. Ik heb deze verbonden met een kabel, zie foto. Is dit correct? Of heb ik een andere type nodig, zie ook de afbeelding van de achterzijde van de Lader, mvg, Alain
 

Bijlagen

  • alc5000m_um_g_061019.jpg
    alc5000m_um_g_061019.jpg
    33.8 KB · Weergaven: 84
  • 31uU5S1qzUL._AC_.jpg
    31uU5S1qzUL._AC_.jpg
    10.8 KB · Weergaven: 78
mijn apparaatbeheer ziet er toch anders uit:
1618663232249.png

maar alléé, die driver ontbreekt inderdaad ... . bekijk de bijgeleverde software es met de verkenner om te zien of er een driver bij staat.
installeer het nog es maar met rechterklik ' uitvoeren als administrator ' !!!
 
deze acculader?:

hier kan je je artikel vinden en nodige soft- en firmware downloaden:

 
Omdat het programma wat daarbij hoort ook al erg oud is zou je het kunnen proberen te installeren met de rechtermuisklik op het programmabestand en dan kiezen voor Compabiliteitsproblemen oplossen

ALC.jpg



Kies dan voor problemen met programma oplossen.
Vink in het volgende scherm aan Het programma werkte in oudere versies van Windows maar kan nu niet geïnstalleerd worden.
Kies op de volgende pagina onder welke besturing het wel werkte en klik op Volgende
Je kunt daarna het programma testen. Volg verder alles wat daarna komt.

Geen garantie dat dit gaat werken, maar je kunt het altijd proberen. Het is een oud programma met bijbehorende hardware.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan