E-mail hoe mailaccount tijdelijk uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Hoe kan ik een exchange mailaccount in outlook(office 365) tijdelijk uitschakelen.Als ik outlook open moet ik nu telkens wachtwoord ingeven(popup venster) maar aanvaardt het niet.Moet dit lokaal doen op mijn werk om veiligheidsredenen.Is nu irritant dat ik telkens dat popvenster krijg als ik outlook open.Wil het account niet verwijderen maar dus enkel dat popupvenster niet meer zien als ik outlook open.
 
relatie tussen programma en account is niet helemaal duidelijk ...
Outlook van Office 365 is werk gebonden ?
Op een PC van het werk ?
En de account die het pop up geeft is een privé-account die je daar hebt toegevoegd ?

"Moet dit lokaal doen op mijn werk om veiligheidsredenen" ??? Onduidelijk wat je bedoelt ...
 
relatie tussen programma en account is niet helemaal duidelijk ...
Outlook van Office 365 is werk gebonden ?
Op een PC van het werk ?
En de account die het pop up geeft is een privé-account die je daar hebt toegevoegd ?

"Moet dit lokaal doen op mijn werk om veiligheidsredenen" ??? Onduidelijk wat je bedoelt ...
Is een office 365 account van mijn dochter haar school
Probleem doet zich voor op thuis pc.Mails van mijn werk komen hier ook binnen
Het mailaccount met popup is van mijn werk
 
  • Waarschuwingen in- of uitschakelen​

    Tip: Als u wilt dat een bureaubladwaarschuwing zichtbaar blijft, zodat u meer tijd hebt om deze te lezen, plaatst u de aanwijzer op de waarschuwing voordat deze weer verdwijnt.
    1. Selecteer Bestand > Opties > E-mail.
    2. Schakel onder Ontvangst van bericht het selectievakje Een waarschuwing op het bureaublad weergegeven in of uit en selecteer OK.
 
Als ik outlook open krijg ik telkens dit
Knipsel2.PNG


Als ik wachtwoord ingeef dit


Knipsel.PNG
 
  • Waarschuwingen in- of uitschakelen​

    Tip: Als u wilt dat een bureaubladwaarschuwing zichtbaar blijft, zodat u meer tijd hebt om deze te lezen, plaatst u de aanwijzer op de waarschuwing voordat deze weer verdwijnt.
    1. Selecteer Bestand > Opties > E-mail.
    2. Schakel onder Ontvangst van bericht het selectievakje Een waarschuwing op het bureaublad weergegeven in of uit en selecteer OK.
Heb geprobeerd maar popup venster blijft als ik outlook open.Vrees dat ik account zal moeten verwijderen
 
Het mailaccount van je werk is allicht niet geconfigureerd om toegang mogelijk te maken van buiten het bedrijfsnetwerk en/of van op een andere PC dan een PC die tot het bedrijfsdomein behoort... Daardoor krijg je na aanmelding geen positieve reactie - je inlogpoging wordt tegengehouden door de security van je werk.

In die omstandigheden is er maar één oplossing : gooi je werkaccount uit die Outlook cliënt op je thuis-PC. Als je werk wil dat je mails leest van thuis uit zullen ze ofwel een laptop met configuratie van het bedrijf zelf en/of een webtoegang tot de mails moeten voorzien.

Als je voor die Office365 account van je dochter ook de online versie van Outlook uit haar account gebruikt is het 2x fout - die zal evenmin toestaan dat je andere accounts toevoegt.
 
Het mailaccount van je werk is allicht niet geconfigureerd om toegang mogelijk te maken van buiten het bedrijfsnetwerk en/of van op een andere PC dan een PC die tot het bedrijfsdomein behoort... Daardoor krijg je na aanmelding geen positieve reactie - je inlogpoging wordt tegengehouden door de security van je werk.

In die omstandigheden is er maar één oplossing : gooi je werkaccount uit die Outlook cliënt op je thuis-PC. Als je werk wil dat je mails leest van thuis uit zullen ze ofwel een laptop met configuratie van het bedrijf zelf en/of een webtoegang tot de mails moeten voorzien.

Als je voor die Office365 account van je dochter ook de online versie van Outlook uit haar account gebruikt is het 2x fout - die zal evenmin toestaan dat je andere accounts toevoegt.
Is(was) wel mogelijk want kon mijn mails altijd lezen van thuis uit.Is enkel als wachtwoord is vervallen dat men eerst het wachtwoord intern,op werkpc dus,moet veranderen en dan werkt het op thuispc ook.Beveiliging dus.Denk ook dat ik er enkel ga vanaf geraken als ik account verwijder.
 
Tja, die tip zal je eens aan MS$ moeten doorspelen voor op hun 'wish list' ... maar ik bedenk dat er maar weinigen zich zullen kunnen voorstellen in welke omstandigheden dat nuttig zou kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan