Status
Niet open voor verdere reacties.
qtex

ik zie niets verkeerd in het HJTlog ....

Ik heb het HJT logje ook eens bezien, daar is wel heel wat werk aan , en er zijn verdachte dingen in terug te vinden. En een enorm zware opstart wat misschien ook de reden kan zijn dat SP1 steeds mislukt.
Egidius , vanwaar heb jij die Mc Affee. Was die al op de computer geïnstalleerd bij aankoop of heb je die zelf geïnstalleerd ?
 
Laatst bewerkt:
hoi
hier zijn we dan weer eens
zoals ik al eerder mededeelde zou een kennis van mij eens komen kijken terplaatse (heeft zelf een zaak in herstellen van deze problemen)
om kort te gaan alles werkt nu naar behoren incl SP1 (hoi hoi) om toch aan te geven wat er allemaal is gebeurd
alles is verwijderd en windows 7 is opnieuw geinstalleerd nu de ultimate versie( nadat alles eerst was opgeslagen wat ik nog nodig had) nu downloade hij wel SP1

dus alles is weer in orde (mijn kennis VERMOED dus niet zeker dat ik de fout heb gemaakt volgens hem was de vista versie 64 bit en ik zou de fout hebben gemaakt om vanaf de dvd hier de 32 bits versie overheen gezet te hebben ???)
maar het werkt weer dat is het voornaamste
tot slot ga ik eenieder nogmaals bedanken die de moeite hebben genomen om mij te helpen met het oplossen van mijn probleem betr install SP1
 
een nieuwe installatie hadden we ook hier al aangeraden ; omdat ook hier het vermoeden werdt geuit dat er bij de upgrade iets verkeerdt gedaan werdt ...
al bij al is het nu verholpen .
echter zeg je dat je nu de ultimate versie heb geinstalleerd , dan vermoed ik dat het een volledige nieuwe installatie betreft waarbij eerst de volledige harde schijf werd geformateerd ...
je mag hierop reageren , ik zal het slotje nog effe in de kast laten ..!
 
bedankt voor het antwoord ...met deze mag er hier dan een slotje op , veronderstel ik !
 
ja met installeren is je probleem opgelost maar als je een 32 bit systeem gebruikte in begin en daarna zet je een 64 bit erover geen probleem maar dan moet je je c schyf wel eerst formateren
heb dat ook gedaan en het hielp het enige probleem is dat je niet kan terug gaan met je 32 bit systeem omdat je key geregristreert staat op de zelfde pc. dus als je nu een 64 bit gebruikt kan je enkel die terug gebruiken of tenzij je een key aankoopt voor je 32 bit systeem
 
hoi
hang er maar een heel groot slot op !!!!!!!!!!!
maar toch weer van alles bijgeleerd
inderdaad zo als ze zeggen je bent nooit te oud om iets te leren
 
ok met deze zet ik er een slotje op ...en je weet het pctuts is er voor u !

grtjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan