Software kan mp4 (film) op stick niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Vooreerst aan iedereen een succesrijk maar bijzonder GEZOND 2026.
Via Spotnet haalde ik onlangs Fair Trade, seizoen 1 en 2 binnen (in MP4 formaat) en zette die zonder problemen op een stickje van 32 Gb . Vooreerst had ik enkele afleveringen van beide seizoenen vanuit mijn Download-map zonder problemen getest op mijn pc, doch wanneer ik die probeerde op mijn Traxdata (speler) of usb-ingang van mijn satellietontvanger, kreeg ik "ongeldig bestand" te zien ! De bestanden op de stick waren zelfs niet zichtbaar !?
Is dit op de 1 of andere manier te verhelpen ? Alle tips zijn welkom met dank bij voorbaat !

Bijlagen

• Schermopname (29).png
    Schermopname (29).png
    211.3 KB · Weergaven: 27
en wat zeggen de handleidingen van je Traxdata speler en van je satellietontvanger over het afspelen van MP4 ?
en leg misschien ook even uit waarom je een USB-stick in een satellietontvanger zou steken ? (ik veronderstel dat je de decoder van de satelliet-ontvanger bedoeld ---)

Ik zoek de handleiding van mijn Traxdata op (ligt allicht op zolder in zijn doos... hoop ik) en inderdaad ik bedoel de decoder van de satellietontvanger, zoals ik het altijd doe en en die speelde alle extenties zonder problemen af.

En ja Aardbei, het stickje is niet Fat32, doch zopas controleerde ik een stickje met daarop verschillende Mp4 filmpjes en die draaiden probleemloos. Toch bedankt voor jouw reactie.

Mea culpa !! Ondertussen 2 stickjes gemaakt, beide fat32 geformatteerd en op een derde (smtp) hetzelfde fragment mp4 gezet en... de beide FAT32 werden herkend èn afgespeeld, terwijl het derde NIET gelezen noch afgespeeld werd !! Hoe dom kan een mens zijn ? Had er nooit bij stil gestaan dat formatteren hier de oorzaak kon zijn. Dank aan Philip en Aardbeid. Jullie hadden het direct door. Bedankt, bedankt !!
Item mag dus afgesloten worden !!
Fijne dag nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan