E-mail Yahoo mail map met 672 mails verwijderd. Kan je die nog terugvinden?

Hallo,
Ik wou een map met 672 mails erin op mijn computer opslaan. Bij yahoo kan dit niet, maar bij Thunderbird wel. Ik opende de betrokken map in TB (kopiëren ging niet.) rechtsklik en dan bestanden verplaatsen naar lokale map. De map vind ik terug, maar bij openen krijg ik alleen codes. Die is wel 212 MB groot. De map in mijn Yahoo mail is nu dus leeg.
Wie weet raad ?
Alvast bedankt !

Verwijderde e-mails in Yahoo Mail zijn gelukkig vaak nog terug te halen. Yahoo bewaart verwijderde berichten doorgaans tot 7 dagen in je prullenbak.
Hier vind je ze terug en zo kun je ze herstellen:
  • De Prullenbak controleren: Log in op Yahoo Mail en klik in het linkermenu op de map Prullenbak(Trash). Als je de mail hier ziet staan, kun je hem selecteren en verplaatsen naar je Postvak IN.

1. Klik bovenaan op de knop Verplaatsen (Move) en kies de map waar je de e-mails in wilt bewaren (bijvoorbeeld 'Postvak IN').
    1. Klik bovenaan op de knop Verplaatsen (Move) en kies de map waar je de e-mails in wilt bewaren (bijvoorbeeld 'Postvak IN').
    Methode 2: Dien een herstelverzoek in bij Yahoo
    Zijn de e-mails permanent verwijderd of is de prullenbak al geleegd? Dan kun je een herstelverzoek indienen bij de officiële klantenservice. Yahoo kan mails tot ongeveer 7 dagen oud vaak nog voor je terugzetten.
    1. Ga naar de officiële Yahoo Hulp-pagina voor herstel.
    2. Klik op de knop Een herstelverzoek indienen (Send a restore request).
    3. Vul het formulier in met details over wanneer je de mails bent kwijtgeraakt.
    4. Wacht op de bevestiging en het eventuele herstel door Yahoo.

Wil je dat ik je stap voor stap door een specifiek onderdeel help, of heb je hulp nodig bij het instellen van automatische filters om dit in de toekomst te voorkomen?

Terug
Bovenaan