Kan niet meer op website komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik ben al jaren een trouwe bezoeker van http://inethouse.info/ waar er duizenden per dag een bezoek aan brengen maar daar kan ik nu niet meer op komen! mijn IE8 geeft aan dat de webpagina niet kan worden weergegeven.
Maar een Check met Website down or just me? geeft aan dat deze website wel actief is maar voor mij blijft hij onbereikbaar, vreemde zaak na al die jaren. Wie kan mij hier verder in helpen weer op deze site te komen.

Groet,
Obelix
 
Prividers kunnen IP adressen of IP ranges blokkeren. Al vraag ik me af waarom dit hier zou gebeuren.
Kijk bijvoorbeeld naar China of misschien ook wel andere landen. Daar worden grote delen van het internet geblokkeerd voor de Chinese bevolking.
 
Wij gebruiken hier Ziggo en Tele2 en die willen er alle twee niet in geloven, dus voor ons blijft het nog steeds een raadsel jammer genoeg. Ben ook nog even bij mijn dochter gaan proberen die aan de overkant van ons woont i.v.m. de instellingen maar daar werkt het evengoed ook niet? (Ziggo)
 
ik denk niet dat je provider er voor iets tussen zit. tele2 is natuurlijk wel budget-adsl en zeker niet het performantste, maar dat mag in principe niet echt uitmaken. en via de kabel werkt het ook niet zeg je...

onze Mik heeft telenet, ik ook samen met een paar anderen hier, de ene kan er wel op, de andere niet...

heb hier ook al eens getest zonder firewall, met laagste windows internetbeveiliging etc... kom er niet op. ik denk namelijk aan een opgelegde beperking. heb je geen toolbars ofzo van AV programma's die sites filteren?

ook de besturing of versie lijkt niet uit te maken als je hier even helemaal door leest.
 
Ik heb gisteren een nieuwe pc gebouwd en dus een gehele kale installatie Win7 met IE8 en FF er op geinstalleerd zonder firewall en AV of welke blokkers dan ook, helaas ook zonder resultaat voor op de site van http://Inethouse.info te komen zowel als over het netwerk van KPN, Ziggo en Tele2 het word schijnbaar toch ergens geblokt alleen de vraag waar!! ik lees hier berichten op dit forum waar ze er zo opkomen en andere weer niet, dus waar het probleem ligt zal voor velen een vraagteken blijven. Maar ik geef het nog niet op en zal dit grondig uitzoeken, ik heb ook inmiddels Ziggo en Tele2 aangeschreven en wachten het antwoord af, uit ervaring weten we dat deze erg snel reageren binnen enkele maanden.
 
1 ding is duidelijk, het ligt niet aan jouw PC of internetaansluiting.

Waar dit wel aan ligt is moeilijk uit te zoeken.
Internet is een complex netwerk met vele en vele routers.
Er hoeft maar ergens iets verkeerd geconfigureerd te zijn en je zou zo'n probleem kunnen krijgen, ook kunnen er onderdelen defect raken.
Ook een hostingprovider kan een instelling hebben die dit kan veroorzaken. Hiermee bedoel ik dus de host waar Inethouse gehost is.
 
1 ding is duidelijk, het ligt niet aan jouw PC of internetaansluiting.

Waar dit wel aan ligt is moeilijk uit te zoeken.
Internet is een complex netwerk met vele en vele routers.
Er hoeft maar ergens iets verkeerd geconfigureerd te zijn en je zou zo'n probleem kunnen krijgen, ook kunnen er onderdelen defect raken.
Ook een hostingprovider kan een instelling hebben die dit kan veroorzaken. Hiermee bedoel ik dus de host waar Inethouse gehost is.

Je mag ervan uitgaan dat zulke problemen worden veroorzaakt bij de bron of bestemming. Ergens "onderweg" is zeer onwaarschijnlijk. Dit zou betekenen dat er meerdere sites (lees; zeer veel) onbereikbaar worden wat een ramp zou zijn. ISP's zijn trouwens op zulke voorvallen voorzien dmv backup routes, systeem redundantie,....
Betreffende de vele routers; ik kom onderweg naar deze website een 13tal routeringen tegen vanuit telenet. Is dus niet zo onoverkomelijk.
Hoogst waarschijnlijk is de maandelijkse capaciteit van die website hosting beperkt en kan deze daarom van tijd tot tijd nietmeer antwoorden aangezien een ping nog wel werkt.
 
Het doet me een genoegen dat dit punt weer weer word opgepakt over Inethouse, maar hier bij mij geeft deze site nog geen krimp en is het net als bij "Pluis" deze website nog steeds onbereikbaar jammer genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan