Browser Kan niet meer op Amazon komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb met drie browsers problemen om op amazon.com te geraken.
Resultaat :

Je verbinding is niet privé​

Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van www.amazon.com te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie


NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

Het woord https is doorstreept.

Dank
 
je link gaat hier heus wel naar een beveiligde https:// verbinding ..

er werd niets doorgestreept ..als dat wel zo is dan ligt het eerder aan jouw systeem ..een systeemscan is aan te bevelen ..
Ashampoo_Snap_donderdag 12 januari 2023_17h31m48s_001_.jpg
 
De laatste berichten die je gepost hebt duiden allemaal op een niet zo rooskleurige situatie.
Malware gevonden, Google mail gecompromiteerd, HTTPs verbindingen waarbij het certificaat niet geldig is, ....

Zeker deze laatste, lijkt erop dat je web verkeer wordt omgeleid met een proxy. Ik zou dan ook onmiddellijk een herinstallatie van je systeem overwegen! Want ik denk dat er veel meer aan de hand is hier.

Ik raad je met aandrang aan om geen enkele webshop nog te bezoeken, of te bankieren via internet. Backup je documenten ASAP, en doe een cleane herinstallatie.
 
je had al eerder problemen met je Gmail-account ... , met het puntje tussen je voornaam en naam, de raad van DDragon zou ik niet overwegen, maar doen .... eerder was gmail in de soep gelopen, nu Amazon.com, morgen je bank ??? wie weet wat er allemaal aangetast is ...
ik vermelde toen, met je gmail dat het pesterij was ... blijkbaar niet!
 
Als je de schijven goed kunt identificeren zal dat geen mogen probleem zijn.
Wel DDragon80, als ik een computer binnen krijg en er steekt meer als 1 HDD/SSD in dan ontkoppel ik steevast de schijf waar het niet hoeft op te komen te staan. Niet omdat ik zou missen, doe dit immers regelmatig. Maar ik heb ooit eens meegemaakt dat Windows partities bij gemaakt had op de D schijf. Wat totaal niet de bedoeling was. AdamtIT is een youtuber die dit ook steevast ontkoppeld. Ook omdat hij dit al eens heeft meegemaakt. Dus ontkoppelen lijkt mij wel de beste keus. Hier thuis hoef ik dit niet meer te doen, maar vroeger schreef ik op de HDD welke de "C" schijf is en welke de "D" schijf. Maar tegenwoordig is de "C" een SSD en de "D" een HDD.
 
Je hebt ook Amazon.com.be voor België of .de of .NL deze gebruik ik
De .com is VS

Het gaat er eigenlijk niet om welke website hij bezoekt. In deze situatie bezoekt hij best geen enkele website meer...
Er wordt en foutief certificaat gebruikt in de flow van zen webverkeer. Mogelijks ergens mbv een proxy ofzo. Maw, je SSL verkeer is gecompromiteerd. In lekentaal... al je HTTPS verkeer kan volledig uitgelezen worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan