Kan geen Nzb's meer downloaden met grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een Nzb wil binnenhalen word deze opgeslagen in appadata.
Als ik dan bij grabit op grab druk is deze verdwenen.
Met andere woorden als ik iets binnenhaal verdwijnt dit.

[oplossing]Ik heb ff verwijderd en dan terug geïnstalleerd.
Probleem bleef nog altijd hetzelfde.
Maar na een paar dagen was het ineens opgelost, zonder iets te doen.
Raar maar het is opgelost.
[/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb RevoUninstaller gedownload en zo dan Grabit verwijdert.Dan terug grabit geinstalleerd.
Probleem terug hetzelfde, maar ik denk dat het niet aan grabit ligt.
Toen ik RevoUninstaller gedownload had moest ik rap zijn, nl toen de download bezig was moet ik op de file dubbelklikken anders verdween ze uit de map download.
 
Ik heb even geen idee wat dit kan zijn. Ik kan geen optie bedenken dat de bestanden automatisch na download naar een andere map ergens op de PC worden verplaatst. Misschien dat de virusscanner hier verantwoordelijk voor kan zijn en alles naar quarantaine verplaatst, maar nog niet eerder meegemaakt. Kortom, ik heb hier het antwoord niet voor.
Check even dit, misschien dat het helpt. Ga in Grabit bovenin naar Edit. Dan Preferences. En dan het Tablad Interfaces.
Kijk onderin of Associate NZB with Grabit is aangevinkt.
 
hier is toch echt iets raar aan de gang. het kan bijna niet anders of het is één of andere instelling. zeker geen standaard grabit instelling. ben je zeker dat de map niet per toeval als verborgen staat gemarkeerd in je windows verkenner ofzo?

ik zou het echt niet meer weten anders. de verschillende posters in deze topic hebben alle logische verklaringen al een paar keer herhaald namelijk...
 
Kijk onderin of Associate NZB with Grabit is aangevinkt.
Het staat aangevinkt.

Ben naar start geweest dan configuratiescherm en daar in de map mapoties bij weergave heb ik verborgen mappen weergeven aangevinkt.

c-schijf herinstalleren?
 
Laatst bewerkt:
Kijk onderin of Associate NZB with Grabit is aangevinkt.
Het staat aangevinkt.

Ben naar start geweest dan configuratiescherm en daar in de map mapoties bij weergave heb ik verborgen mappen weergeven aangevinkt.

c-schijf herinstalleren?

Schijf herinstalleren is wel de laatste optie. Je kan eventueel een systeemherstel doen als je nog weet wanneer het de laatste maal goed liep. Ofwel neem je een punt van een maand geleden als ge niets speciaals heb geinstalleerd.
Een andere mogelijk zie ik ook niet. Alles is volgens mij al meerdere malen opgenoemd en nagezien.
 
Ik gebruik Mozilla firefox

firefox heeft vroeger wel eens problemen gehad met de downloadfolder. maak die zeker eens leeg. als er veel afbeeldingen instaan bvb kan het zijn dat de download niet weggeschreven wordt.

*zorg ervoor dat je de laatste versie hebt van FF
*selecteer ook eens een andere downloadfolder via extra--> opties om te testen
*je kan het ook instellen via about:config . de browser.download.lastDir kan je best resetten ( rechtermuisklik)

attachment.php


als het nú nog niet opgelost is zou ik ook niet meer weten. :p
 
Laatst bewerkt:
ik heb een trukske gevonden: Ik open de map downloads (de map waar de nzb-files worden in opgeslagen) dan ga ik naar binsearch en haal de nzb binnen.
Terwijl de nzb wordt binnengehaald ga ik naar de map downloads en dubbelklik op de file (dit is voor een naamverandering).
Als ik dit gedaan heb ga ik naar Grabit en haal de nzb-file binnen.
Het nadeel is wel dat het alleen lukt met redelijk grootte bestanden, vanaf MB.
Zondag ga ik de voorstellen van Antwanneke eens proberen.
Iedereen alsins bedankt voor de tips die julie gegeven hebben.
Zal nog iets laten weten of het gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan