Kan geen Nzb's meer downloaden met grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een Nzb wil binnenhalen word deze opgeslagen in appadata.
Als ik dan bij grabit op grab druk is deze verdwenen.
Met andere woorden als ik iets binnenhaal verdwijnt dit.

[oplossing]Ik heb ff verwijderd en dan terug geïnstalleerd.
Probleem bleef nog altijd hetzelfde.
Maar na een paar dagen was het ineens opgelost, zonder iets te doen.
Raar maar het is opgelost.
[/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
cache: C:\Users\b\AppData\Roaming\GrabIt\
download: C:\Users\b\Downloads\GrabIt Downloads\
extra files: C:\Users\b\Downloads\GrabIt Downloads\

Het prob is nog altijd hetzelfde nl de nzb is weg nadat ik hem heb gedownload
 
cache: C:\Users\b\AppData\Roaming\GrabIt\
download: C:\Users\b\Downloads\GrabIt Downloads\
extra files: C:\Users\b\Downloads\GrabIt Downloads\

Het prob is nog altijd hetzelfde nl de nzb is weg nadat ik hem heb gedownload

Een NZB-file download men toch niet met GrabIt!!!!
Dat doet men toch vanaf bijvoorbeeld "binsearch of NZBIndex" met uw browser.
Sla die NZB-file op in een zelfgemaakte map.
Ga nu naar die map en dubbelklik erop.
Nu gaat GrabIt open en kunt u instellen vanaf welke server er moet gedownload worden (vb. een payserver).
Klik nu op "Grab" en onder tabblad cache verschijnen nu de rar en par2 files.
Zet nu een aantal vinkjes onderaan bij "Tread#1, tread#2" enz
Nu wordt alles gedownload naar de map die aangegeven staat in het tabblad "folders".
PS: welke versie van GrabIt gebruikt u?
Zorg ervoor dat het de laatste versie is, namelijk 1.7.2 Beta 4
 
cache: C:\Users\b\AppData\Roaming\GrabIt\
download: C:\Users\b\Downloads\GrabIt Downloads\
extra files: C:\Users\b\Downloads\GrabIt Downloads\

Het prob is nog altijd hetzelfde nl de nzb is weg nadat ik hem heb gedownload

De nbz NIET opslaan, gewoon laten opstarten. Na het binnenhalen, start Grabbit ermee.
 
De nzb haal ik binnen met binsearch klik op search en daarna vink ik het aan en druk op create nzb.
In de map downloads wordt dan de nzb binnengenhaald. Maar deze verdwijnt automatisch nadat hij is binnengenhaald.
Vroeger start dan automatisch grabit op en kon ik alles binnenhallen. Nu start zelf grabit niet meer op. Ik sla de nzb niet op.
Ik gebruik grabit 1.7.2. beta 4
 
De nzb haal ik binnen met binsearch klik op search en daarna vink ik het aan en druk op create nzb.
In de map downloads wordt dan de nzb binnengenhaald. Maar deze verdwijnt automatisch nadat hij is binnengenhaald.

Nadat je op "create NZB" geklikt hebt krijg je toch een venstertje waarin je moet aanduiden of je die NZB wilt opslaan of openen.
Kies je voor "openen" wordt GrabIt geopend en komen onder het tabblad "Batch" de files staan.
Na het downloaden komen deze in de "downloadfolder" die u hebt ingesteld te staan.
Als deze folder leeg blijft moet je eens kijken in al de mappen in de "cachefolder" of ze daar niet staan.

Van waar download u (payserver of vanaf de server van uw provider) en hoe oud zijn die bestanden?
Dat die files nog op binsearch staan wil niet zeggen dat ze ook nog op de server waarvan u download staan.

Zoek eens met www.nzbindex.nl naar dezelfde files.
 
Laatst bewerkt:
Haal eens een willekeurig NZB bestand binnen.
Ga daarna naar dit bestand en klik met rechtermuisklik op dit bestand en kies Openen met.
Als je hier Grabbit niet zie staan, klik dan op Standaard programma selecteren.
Als ook hier Grabit niet tussen staat, kies je Bladeren.
Ga nu naar de map waar Grabit staat geinstalleerd. Dit zal waarschijnlijk de map Program Files zijn.
Hier staat een pictogram met een soort hondekluif en deze heet Grabit. Selecteer deze en klik op OK

Als dit niet werkt is hier een andere oplossing.
Rechter muisklik op het NZB bestand en kies voor eigenschappen en kies voor openen met.
Als hier geen Grabit staat, ga dan naar wijzigen en bladeren en zoek de map van Grabit en selecteer het exe bestand. ( de hondekluif die grabit heet ) Kies op het eind voor toepassen.

Elk NZB bestand moet nu met Grabit openen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik een nzb binnenhaal verdwijnt die als ik hem gedownload heb.
Terwijl de download van de nzb bezig is kan ik met RMK op de file drukken en dan zie ik bijhorend map openen.
Maar als de nzb gedownload is en ik druk dan op RMK dan staat er bijhorende map niet meer bij. Het is net of die file is verdwenen.
 
Via zoeken krijg ik: Het item waarna deze snelkoppeling verwijst is gewijzigd of verplaatst waardoor deze snelkoppeling niet goed meer werkt. Wilt u deze snelkoppeling verwijderen?
Ik weet het ook niet meer.
Mijn c-schijf eens formateren?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan