Office kan excel bestand niet openen met excel 2021

• Onderwerp starter Onderwerp starter minoe
  • Startdatum Startdatum

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Heb dit weekend office 2021 pro geinstalleerd bij mijn zus en blijkbaar heeft ze nu problemen met het openen van excel en word bestanden.
Ze had office 2010 pro staan en kreeg telkens bericht om productcode in te voeren,daarmee installatie 2021.
Als ze een nu een excel betsand wil openen wordt dit telkens met die 2010 gedaan en krijgt ze een wit scherm zonder data en terug melding om productcode in te voeren.Als ik rechtsklik en kies voor openen met nieuwe ecxel wordt deze toch geopend met excel 2010 en terug melding om productcode in te voeren.
Als ze gewoon excel 2021 opent en dan het bestand via 'openen'het bestand selecteert lukt dit wel.Iemand idee.

Zoal ik het had begrepen.
mijn zus en blijkbaar heeft ze nu problemen met het openen van excel en word bestanden.
Maar goed, Aardbei spreekt over outlook, een PST bestand, zoek het op en zet het desnoods op haar beeldscherm. ( of een backup)
Als je maar weet waar je het pst bestand kan terugvinden.
Maar vooraleer je weer misinformatie krijgt, zoek eerst uit of het pop3 of Imap is.
Misschien nog belangrijker welke Email Client gebruikt ze? Indien het het iets anders is dan Office 2010 outlook moet ze zich ook geen zorgen maken.

Misschien heb ik het mis, maar toch: ik zou office openen en dan kiezen voor jouw bestand openen en dan op te slaan. Maar dan een extra teken in de naam toevoegen. Hierna je oude bestand deleten. Dan zou het toch voorgoed zijn overgedaan. ????

Misschien heb ik het mis, maar toch: ik zou office openen en dan kiezen voor jouw bestand openen en dan op te slaan. Maar dan een extra teken in de naam toevoegen. Hierna je oude bestand deleten. Dan zou het toch voorgoed zijn overgedaan. ????
Had dit al geprobeerd maar lukte niet.Heb dit weekend nu office 2010 en 2021 verwijderd zoals in #12 en is nu in orde.
Wel natuurlijk eerst de nodige backups gedaan.

Terug
Bovenaan