Fout boodschappen wpfgfx_v0300.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.
over welke melding heb je het nu ..
gaat het over de wpfgfx_v0300.dll
of eerder over de wireless assistant ..

vermeld effe ook welke windows versie je gebruik van de win7...32bit of 64bit
je heb de win7 starter , home premium ; proffesional; ultimate, business en de enterprisse..
de ultimate ,business en de enterprisse zijn aan elkaar gewaagdt

Laatst bewerkt:
HP wireless assistant heeft niets met een printer te maken. Dit is één van de tools die standaard op een HP portable geïnstalleerd staan. Deze ondersteund dus je Wireless Netwerk driver. Je kan dus beslissen al die tools te verwijderen en dan.... dan werken je speciale hotkeys nietmeer, en de finger print sensor (indien aanwezig), enzoverder...
Indien er geen reden is om deze te verwijderen, niet doen. Herinstalleren bij falen zoals in dit geval zou ik eerder aanraden. Ga naar de HP website, open het driver en software menu en voer je portable model nummer in. Maak de juiste keuzes ivm besturingssysteem en benodigde software. Download en installeer.

De melding: "GfxUI werkt niet meer". Ik heb Windows 7 Home Premium 64 bit.

HP wireless assistent had ik al een keer opnieuw geïnstalleerd maar dat bood geen soelaas. Ik kan het nog een keer uitproberen nu hij niet automatisch opstart.

bijkomende vraag eerder zie 1ste bericht vroeg ik u of de netframeworks 3.5 & 4 geinstalleerd waren en of ook de eerder vernoemde update's aanwezig zijn ...daarop heb ik géén antwoord gekregen !
de foutmelding ""GfxUI"" is of heeft betrekking op netframework 3 **zie bericht 3**
mijn advies :is om de netframworks die nu aanwezig is via de optie in je configuratiescherm ""programma's en onderdelen ...
optie ""geinstalleerde updates weer geven "" de update van het netframwork 3 te verwijderen ( ik heb zelfs deze niet geinstalleerd op mijn pc ...ik heb wel de 3.5 en de 4 geinstalleerd )

Mijn excuses, daar had ik inderdaad geen antwoord opgegeven.. ik zal vanavond (zit nu op mijn werk) als ik thuis kom de update van het netframwork 3 verwijderen, netframeworks 3.5 & 4 had ik reeds geïnstalleerd.

Het is inmiddels nacht, maar ben wel benieuwd of dit nog gelukt is gisteren avond.

Helaas Pluis, gisteravond lukte het niet mijn vrouw had een klusje voor me gevonden welke ik eerst even moest uitvoeren. Maar maakt niet uit ik doe het morgenavond wel even, dan heeft ze avonddienst. ;)

Ik had helaas nu pas tijd. Hmm, ik kijk nu bij geïnstalleerde programma's en zie dat alleen Framework 4 client profile en Framework 4 Extended geïnstalleerd zijn..

dan haal je vanaf deze site de volgende updates op !!
door telkens in het zoekvenster de volgende KB in te geven ..en op search te klikken ...
KB982526
KB979916
KB983590
KB2446709
KB2416471
KB2446710
KB2518869
KB2478662
KB2539635
KB2572077

je dient waarschijnlijk voor de meeste een validatie te door staan ..
heb je deze doorstaan krijg je een validatie code , deze moet je dan weer ingeven als er om gevraagd word ...
de code blijft 30minuten geldig , mijn advies haal eerst al deze updates op en plaats ze op je buraeublad ..
nadien installeer je deze zoals ze hier vermeld staan ..
zijn ze allemaal geinstalleerd verplaats je deze setup's naar een plaats waar je ze ter alle tijde kunt terug vinden of je verwijder deze van je pc
[edit] zoals ze hier boven genoteerd staan dienen ze ook geinstalleerd te worden [/edit]

Laatst bewerkt:
dan haal je vanaf deze site de volgende updates op !!
door telkens in het zoekvenster de volgende KB in te geven ..en op search te klikken ...
KB982526
KB979916
KB983590
KB2446709
KB2416471
KB2446710
KB2518869
KB2478662
KB2539635
KB2572077

je dient waarschijnlijk voor de meeste een validatie te door staan ..
heb je deze doorstaan krijg je een validatie code , deze moet je dan weer ingeven als er om gevraagd word ...
de code blijft 30minuten geldig , mijn advies haal eerst al deze updates op en plaats ze op je buraeublad ..
nadien installeer je deze zoals ze hier vermeld staan ..
zijn ze allemaal geinstalleerd verplaats je deze setup's naar een plaats waar je ze ter alle tijde kunt terug vinden of je verwijder deze van je pc
Edit: zoals ze hier boven genoteerd staan dienen ze ook geinstalleerd te worden

Als dit geen oplossing bied , moet het volgens mij malware gericht gezocht worden.
En ik ben zeker geen voorstander van Registry Mechanic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan