Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg plotseling vreemde fout boodschappen.. Weet iemand wat er hier aan de hand is?

Naamloos1.jpg

Ook krijg ik de boodschap dat "HP wireless assistent niet werkt (heb hem opnieuw geïnstalleerd, maar biedt geen oplossing..) en een boodschap (verdween snel) wpfgui (dacht ik te lezen) werkt niet.
 

Bijlagen

  • Naamloos2.jpg
    Naamloos2.jpg
    26.9 KB · Weergaven: 92
vraagje is net framework 3.5 en net framework 4 aanwezig op je systeem ..
doe een controlle ..open de update pagina en klik op geinstalleerde update's weer geven ....controlleer hier of deze aanwezig zijn met de volgende updates

update's voor netframework 3.5 SP1 voor windows 7 en windows server 2008 R2
KB982526 /979916 /983590 /2446709 / 2416471 / 2539635 / 2478662 / 2518869 / 2446710
update's voor netframework 4
KB982670 / 2446708 / 2478663 / 2518870 / 2533523 / 2539636 / 2468871
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie wel allebei! Bovenstaande fout boodschap krijg ik niet meer, door jullie tips te hebben opgevolgd.

Alleen heb ik nu nog de fout boodschappen "GfxUI werkt niet meer" en nog steeds "HP wireless assistent werkt niet meer"...
 
de melding gfxui komt van je videokaart , daarom doe je nu het volgende ..
rechtsklik op computer ..
kies eigenschappen ..
ga naar apparaatbeheer..
en deinstalleer grafische kaart.
Daarna sluit je de pc af en je start deze terug op en wordt de kaart automatisch opnieuw geinstalleerd.

vermeld effe ook de gegevens van je hp printer bijv: hp deskjet F4210 all in one
zodat er de juiste draadloze driver kan opgehaald worden ! indien beschikbaar.
 
ik heb onder onder beeldscherm adapters staan: ATI Mobility Radeon HD 5470 en Intel (R) HD Graphics.

Welke moet ik nu verwijderen?

Oh ja, de printer is een Epson Stylus SX420W.
 
de intel (R)HD Graphics is je onboard videokaart deze kun je niet verwijderen ...je kunt deze wel uitzetten ...daarvoor dien je de bios in te gaan ..
lees de handleiding van je moederbord hierop na !!

je vermeld "HP wireless assistent werkt niet meer"... maar je gebruik een Epson Stylus SX420W
dit is verwarrend !!

vraagje heb je eerder eerst een hp printer in gebruik gehad voor deze Epson Stylus SX420W
indien zo dan werd alles niet verwijderdt van deze hp driver..

moet er heellaas vandoor nu ; afspraak tandarts !!!!
 
Heel sterkte bij de tandarts!

De HP wireless assistent werd geïnstalleerd met de (HP) laptop meegeleverd, hij start altijd automatisch zodra ik de laptop aan zet. Daarnaast heeft de Epson (of een andere printer) er nooit wireless aangehangen, als ik print sluit ik de printer met een kabeltje aan.

Dus ik moet de ATI Mobility Radeon HD 5470 verwijderen?
 
dan kun je de hp wireless uitzetten via
start / typ msconfig in het zoekvenster /open de tap opstarten en zet het vinkje uit bij hp wireless assistent / bevestig met toepassen en ok

ik zou eerder de intel (R)HD Graphics onboard videokaart afsluiten (uitzetten )in de bios , daar ik sterk vermoed dat de ATI Mobility Radeon HD 5470 betere waardes heeft !
 
dan kun je de hp wireless uitzetten via
start / typ msconfig in het zoekvenster /open de tap opstarten en zet het vinkje uit bij hp wireless assistent / bevestig met toepassen en ok

Dat heb ik gedaan en dat helpt inderdaad. Maar nu komt het gekke, ik krijg ook die andere (GfxUI) melding niet meer! Ik snap er niets van..
 
waarschijnlijk is dit specifiek iets van hp ... althans heb ik dit vermoeden ..
elk merk pc leverdt zijn eigen programma's mee , in de meeste gevallen is dit echter een bevuiling van de pc/laptop...
regelmatig krijg ik hier iemand over de vloer met de vraag om hem/haar daarvan af te helpen !!!
meestal zit er niets anders op dan een verse instal te doen van een win7 besturings systeem, zonder de recovery optie te gebruiken die aanwezig is op elk merk pc ..
want indien de fabrieksinstellingen worden terug gezet , dan is alles er weer ook dus de meegeleverde tools en drivers van hp ( tot zover deze uiteenzetting )

al bij al is nu het probleem verholpen ...!
en dat is of was de bedoeling ..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan