Windows 11 door start problemen !

• Onderwerp starter Onderwerp starter Qtex
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ik heb hier de Windows 11 pro op een desktop pc staan die eigenlijk niet aanmerking kwam voor de Windows 11..
nu bemerk ik dat sinds de KB5015882 aanwezig is dat mijn systeem vanaf een koude opstart meer tijd nodig heeft..
een woordje uitleg :
ik druk dus de opstarttoets in en het scherm betreffende het moederbord verschijnt (hier kan ik dan desgewenst aangeven via de DELL toets om naar het bios te gaan ) .
in veronderstelling dat ik gewoon de Windows wenst te starten druk ik dus nergens op en normaler wijze verdwijnt het beeld om plaats te maken voor een zwart scherm met het bekende Windows 11 logo ..
nu in dit geval hier verschijnt het Windows 11 logo pas na een 2 minuten ( soms duurt het nog langer ) en start het systeem vervolgens verder door naar de Windows 11
**mijn vraag nu zijn er anderen met niet ondersteunenden systemen die ook de Windows 11 draaien die hier ook last van hebben ..

**de ene keer dat ik naar het bios ging stond er vermeld dat TPM niet gevonden kon worden .. zorgt deze KB5015882 ervoor dat er een controlle uitgevoerd word !

Terug
Bovenaan