Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sisiman

Gast
Bij het opstarten krijg ik soms een zwart scherm en start Windows niet door. Tekst op het beeldscherm is dan....geen bronsignaal...
opstarten in de veilige modus met netwerk is wel mogelijk dus grafische kaart is volgens mij in orde.
Na een paar uur wachten is opstarten wel weer mogelijk. Dan gaat het weer weken goed en zo op een dag blijft het scherm weer zwart.

Wat is hier aan de hand????

gr, Sisiman
 
Bij dit soort problemen is het omdat je harde schijf niet opstart. Je hoeft daarom geen uren te wachten, geen op de reset-knop van je pc drukken of Ctrl+Alt+Del om opnieuw op te starten. Oorzaak; dat kunnen er veel zijn. Heb je onlangs iets nieuws van hardware in je pc gestoken???
 
nee, het systeem is altijd heel stabiel geweest en ik heb ook geen nieuwe hardware toegevoegd.
De harde schijf heeft voldoende ruimte en ook het werkgeheugen is voldoende.
 
Hoe oud is je harde schijf en de rest van de pc?
Ik heb nl hetzelfde gehad met mijn imac G3
De schijf startte soms eens niet op.
Na enige tijd is ze er geheel mee gestopt, ze spint niet meer op en is onbruikbaar.
Reden?
De levensduur zou 5 a 6 jaar zijn, ze was 8 jaar.
Gewoon versleten dus in mijn geval
 
vertel eens wat voor een soort hd je hebt ( msinfo32 ) maak een print screen en we zie wel verder ok ?? en laat je maar nie vangen aan de ouderdom ........
 
Check je moederbord eens of je last hebt van lekkende condensators, komt wel eens voor !!

Succes !!
 
De laatste reactie van de poster is reeds van 27 december.
Ik laat nog een dag of 3 openstaan, dan gaat deze naar de archieven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan