Hardware kruis door batterijicoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, sedert deze morgen zie ik een kruis in de batterijicoon van mijn laptop, wat betkent dit?
zie bijlage
Screenshot_1.png

Dat kruisje is er sedert deze morgen, ik heb gisterenavond de laptop van de adapter genomen
gisterenavond nog 1 uur op batterij bezig geweest,
deze morgen starte ik op en na 1 minuut kreeg ik dat kruisje met gewoon op internet te surfen,
eigenlijk geen last , maar de tijd blijft staan op 4u13 op de indicatie boven de batterij,

als die gegevens en visualisatie blijven vastzitten, maar u toch gewoon kan werken, ontladen en opladen moet u het al zeker niet meer bij de lader of de batterij an sich zoeken maar wel bij het Windows onderdeel dat die gegevens afbeeldt...

U kan misschien eens een app installeren die een grondiger weergave geeft : zeker te vinden in de Appstore.

Vindt u dat niet optimaal dan zou ik idd. zeker aanraden uw verkoper hierop aan te spreken en langs te gaan in de winkel.
Heeft u de laptop online, rechtstreeks bij Lenovo gekocht, dan ligt het moeilijk - zij komen meteen aanzetten met de noodzaak om de laptop naar hen toe te sturen. Dat is niet makkelijk, duur en vooral : afhandeling duurt wéééken.

Heb een app gevonden waar ik wat duidelijker de resttijd en percentage zie.

Ik heb deze online gekocht via tones, onderdeel van krefel.
heb intussen al een mailtje gestuurd met het probleem, ik ben aan het wachten op een antwoord van hen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan