Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Hallo, Heeft er iemand een simpele uitleg over het maken en terug zetten van een image gemaakt met het programma Qilling disk master. Ik heb het...
Antwoorden
31
Weergaven
898
  • Gesloten
Wat heb ik al gedaan 1/ beide pc’s staan op openbaar netwerk ingesteld 2/ netwerkdetectie staat aan 3/bestand’s en printer delen aan...
Antwoorden
31
Weergaven
1K
  • Gesloten
bij nh§et typen van opzoekinbg( in bg(oobg(le kan ik niks typen, sorry maar nh§eb bg(een andere pc om dit te typen esc nh§eeft dit² BACKSPACE...
Antwoorden
31
Weergaven
902
  • Gesloten
ik heb hier de Windows 11 pro op een desktop pc staan die eigenlijk niet aanmerking kwam voor de Windows 11.. nu bemerk ik dat sinds de KB5015882...
Antwoorden
30
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik weet niet of het relevant is hier die vraag te stellen , maar anders : is het verstand die VPN op de smartphone te activeren
Antwoorden
30
Weergaven
890
  • Gesloten
Hoe kan ik mijn gebruikersaccount van c schijf naar d schijf verplaatsen? Wel het volledige account met daarin alle bijhorende mappen, niet map...
Antwoorden
29
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Er is een probleem met mijn Asus laptop. Door mijn geëxperimenteerd is daar de harde schijf een beetje vol en vervuild geraakt. (Zie bijgevoehde...
Antwoorden
29
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Staat mijn instelling nu goed om niet storen niet uit te schakelen, als ik niet storen op aan zet verschijnt er een zz op mijn belletje...
Antwoorden
29
Weergaven
708
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een map waar een iso instaat en ik kan die map niet verwijderen. De pc zegt dat die in gebruik is wat niet zo is. Kent er iemand een...
Antwoorden
28
Weergaven
993
  • Gesloten
Hallo: Ik heb een probleem(pje):Ik heb op mijn pc Windows11 Geinstalleerd,deze werkte prima totdat mijn monitor kuren kreeg zoals enkele keren...
Antwoorden
28
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan