Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt geen Windows installatie naar een andere schijf verplaatsen zoals al eerder werd aangegeven.Account verplaatsen van c naar d = plaats vrijmaken op c !!!!!!
Zie #10.@Deus Kan je de TS dan ook misschien helpen met zijn vraag : HOE doe ik dat ? hoe krijg ik dat gebruikersprofiel op D terwijl installatie op C staat ?
"Zijn" gebruikersaccount is toch zijn gebruikersnaam\+ onderliggende data mappen verplaatsen naar D: is toch wat die links beschrijven?Hoe kan ik mijn gebruikersaccount van c schijf naar d schijf verplaatsen? Wel het volledige account met daarin alle bijhorende mappen, niet map per map.
Was idd niet nodig tenzij hij zoals je al aangeeft toch iets anders bedoelt.Maar dan was deze nadruk (" Wel het volledige account met daarin alle bijhorende mappen, niet map per map" ) niet nodig.
Om plaats vrij te maken op C volstaat het wellicht toch dat je enkel de locatie van de persoonlijke mappen van je account naar de D-schijf verplaatst! Ik snap niet waarom je het volledige profiel van je account zou willen verplaatsen ook al zou dat mogelijk geweest zijn.Account verplaatsen van c naar d = plaats vrijmaken op c !!!!!!