Windows 11 toestenbord werkt niet naar behoren

bij nh§et typen van opzoekinbg( in bg(oobg(le kan ik niks typen, sorry maar nh§eb bg(een andere pc om dit te typen
esc nh§eeft dit² BACKSPACE NHµeeft diµ teken aan, krijbg( ook voortdurend een icoontje dat de nh§eldernh§eid van nh§et scnh§erm nh§eeft en mijn muis die blokkeert, kan enkel surfen op nh§et internet zonder te typen. wie weet raaf?²
 
probeer is de shift + ctrl toets tegelijkertijd in te drukken?

De invoertaal van het toetsenbord is te wijzigen door de Ctrl-toets en de Shift-toets tegelijkertijd in te drukken (CTRL + SHIFT). Hiermee wissel je tussen de verschillende talen van Windows.
 
probeer dit eens?
  • Druk op de Windows-knop
  • Klik op Configuratiescherm
  • Ga naar Land en taal
  • Selecteer tab Toetsenborden en talen
  • Klik op Toetsenborden wijzigen
  • Selecteer de gewenste standaard invoertaal >> Nederlands (Nederland) – Verenigde Staten (Internationaal)
 
probeer dit eens?
  • Druk op de Windows-knop
  • Klik op Configuratiescherm
  • Ga naar Land en taal
  • Selecteer tab Toetsenborden en talen
  • Klik op Toetsenborden wijzigen
  • Selecteer de gewenste standaard invoertaal >> Nederlands (Nederland) – Verenigde Staten (Internationaal)
dat zie ik zelfs niet in confibg( enkel tot land en taal dan rebg(io en daar nh§eb ik nederlands bg(eslecteerd
 
geen idee, hangt af van merk, werkuren, gekozen hersteller ... maar volgens mij onontkoombaar... als het een tot nu toe goed bruikbare laptop betreft zou ik die herstelling/checkup zeker laten doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan