Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Als ik wil aanmelden op de site van Crelan krijg ik steeds een blanco scherm. Kan iemand mij helpen? Ben
Antwoorden
4
Weergaven
592
  • Gesloten
  • Opgelost
Regelmatig wil ik de folders van auchanroncq (dot com) bekijken maar meestal krijg ik de melding "Votre navigateur ou votre terminal ne supportent...
Antwoorden
9
Weergaven
700
  • Gesloten
goede namiddag allen, tot over een week terug ,kreeg ik te zien wat ik wilde ...m.a.w. ik klikte op het icoon om naar internet te gaan ( ik...
Antwoorden
0
Weergaven
458
  • Gesloten
https://tweakers.net/downloads/55532/mozilla-firefox-880.html veranderingen. PDF-ondersteuning: PDF-ondersteuning zit al heel lang in Firefox...
Antwoorden
1
Weergaven
586
  • Gesloten
Men heeft mij een automatische jaarvernieuwing aangesmeerd. Ik vind het wat aan de dure kant en vraag me eigenlijk af of het wel nodig is om zulks...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bedreiging Gitcdn.xyz browserkapers hijacker met de instellingen van uw browser knoeit, om deze meer vatbaar te maken voor de...
Antwoorden
4
Weergaven
652
  • Gesloten
Goede Middag Hoop dat dit de juiste kolom is ? Ik heb sinds een tijdje als ik b.v. werk met paint shop pro , of een bestand in mijn email bekijk...
Antwoorden
15
Weergaven
1K
  • Gesloten
Welke paswoordpassenger raden jullie aan, liefst ene die bij het invullen een voorbeeld geeft en mij vraagt eentje te genereren.
Antwoorden
8
Weergaven
817
  • Gesloten
Even wat informatie: Vandaag zijn er verkiezingen in Nederland voor een nieuwe, andere of misschien wel dezelfde regering. De Vereniging van...
Antwoorden
1
Weergaven
394
  • Gesloten
Cybercriminelen konden de systemen van de gemeente Hof van Twente vorig jaar makkelijk in door het eenvoudig te raden wachtwoord 'Welkom2020', zo...
Antwoorden
0
Weergaven
316
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan