Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
mijn laptop heeft draadloze verbinding met een externe harde schijf. als mijn pc gehackt zou worden, zijn mijn gegevens op die harde schijf dan...
Antwoorden
1
Weergaven
396
  • Gesloten
Beste allemaal, Heb het beruchte Mc Afee virus gekoeioneer aan mijn been. Heb die virus killer niet op mijn pc; om de 30 seconden verschijnt een...
Antwoorden
12
Weergaven
753
  • Gesloten
Af en toe vragen programma’s om een uitzondering in de Firewall toegang. Zit daar een risico aan en kan het ook worden teruggedraaid? Vanmorgen...
Antwoorden
11
Weergaven
701
  • Gesloten
Een goede gratis VPN is niet makkelijk te vinden. Windscribe doet het tijdelijk gratis en dit tot 30 GB/maand. Het enige wat jij moet doen is eens...
Antwoorden
3
Weergaven
641
  • Gesloten
hallo wie kan mij helpen ik gebruik google chrome en daarin gebruik ik FVD speed dial dan zie ik al mijn afbeeldingen van mijn sites die ik...
Antwoorden
5
Weergaven
468
  • Gesloten
Hallo, Ik vraag me af wat het verschil is tussen vliegtuigstand en Wifi uit. (er is geen bluetooth op betreffende laptop) In mijn perceptie is er...
Antwoorden
7
Weergaven
747
  • Gesloten
Geachte, Laatst een bestelling geplaatst bij OpladersDirect .nl. Tot nu toe nog niets ontvangen. Wie heeft er ervaring met deze site?
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik woon in Nederland maar kon via het Online Programma Gemist Downloader uitzendingen en series van de VRTNu downloaden. Recentelijke wilde ik de...
Antwoorden
22
Weergaven
7K
  • Gesloten
Suggesties hoe ik van deze vervelende melding afkom? Het doet zich steeds voor op 1 welbepaalde site, enkel en alleen die ene. En zowel op PC...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan