Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Besten, Omdat lij FF en TH beiden zo traag werkten en haperingen vertoonden bij gebruik heb ik beiden herinstalleerd vanuit de [basis.exe] die op...
Antwoorden
17
Weergaven
721
  • Gesloten
Hallo, als ik een laboresultaat wil downloaden van de site Ipatient, krijg ik de melding dat "Outlook" deze niet kan downloaden. Hoe zou ik het...
Antwoorden
17
Weergaven
822
  • Gesloten
Details: 0xF0 — The requested onion service descriptor can’t be found on the hashring and therefore the service is not reachable by the client...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goede Middag Hoop dat dit de juiste kolom is ? Ik heb sinds een tijdje als ik b.v. werk met paint shop pro , of een bestand in mijn email bekijk...
Antwoorden
15
Weergaven
1K
  • Gesloten
Het klinkt misschien gek maar het lijkt erop dat er ergens in mijn instellingen hetzij in Norton / Malwarebytes of Ccleaner plots standaard iets...
Antwoorden
13
Weergaven
505
  • Gesloten
Hallo leden. Ik heb een backup terug gezet van 10 jr geleden. Nu kom ik vele url's tegen die allemaal zeggen [404, bestaat niet]. Is er een...
Antwoorden
12
Weergaven
852
  • Gesloten
Suggesties hoe ik van deze vervelende melding afkom? Het doet zich steeds voor op 1 welbepaalde site, enkel en alleen die ene. En zowel op PC...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste allemaal, Heb het beruchte Mc Afee virus gekoeioneer aan mijn been. Heb die virus killer niet op mijn pc; om de 30 seconden verschijnt een...
Antwoorden
12
Weergaven
773
  • Gesloten
Af en toe vragen programma’s om een uitzondering in de Firewall toegang. Zit daar een risico aan en kan het ook worden teruggedraaid? Vanmorgen...
Antwoorden
11
Weergaven
722
  • Gesloten
Binnenkort krijg ik een fiberaansluiting en mij wordt gevraagd waar de aansluiting moet geplaatst worden. PC en vaste telefoon bevinden zich in...
Antwoorden
9
Weergaven
530
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan