Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Browserwebmail firefox; afbeeldingen worden niet weergegeven
Beste, probleempje in FF: wanneer ik een mail ontvangen met afbeeldingen in die mail, worden deze niet weergegeven, in Outlook lukt dat wel, what happens?
Wat heeft de bijlage met de vraag te maken ?
Waar lukt het niet om afbeeldingen te zien in een mail ? Bedoel je Firefox ? Dat is geen mail-client maar een browser ... dus je vraag is niet duidelijk.
Dag Philip, de bijgae is een printscreen van Telent webmail onder Firefox, moet idd een instelling zijn van webmail Telenet, die geen afbeeldingen weergeeft in Firefox in Outlook zie ik de afbeeldingen, mvg, Alain
Bij mij staat onder "E-mail bekijken": 1. Afbeeldingen altijd weergeven, behalve in Spam of 2. Vragen voordat afbeeldingen worden weergegeven. (Yahoo webmail).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.