Besten,
Ik werk als volgt :
* In FF open ik vooreerst "Webmail" en bekijk alle inkomende mails.
* Ik laat dan enkel diegene door naar mijn TH-mailbox die mij interesseren = "Postvak IN".
* Alle andere verwijder ik in "Webmail".
Ik heb 2 accounts op 2 verschillende namen :
* De 1ste op mijn naam : deze verloopt goed zoals hierboven beschreven en de behouden mails verschijnen in mijn TH-mailbox in "Postvak IN"
* De 2e op een andere naam :
--- Ik verkrijg daar mijn inkomende mails in.
--- Ik kuis die en de overgebleven verschijnen dan in mijn TH-mailbox - in "Postvak IN"
*********** Nu verschijnen die in mijn "Webmail" maar de overblijvenden verschijnen NIET meer in mijn TH-mailbox- "Postvak IN".
Ik doe nu het volgende :
* In mijn "Webmail" breng ik die dan over van "inkomende mails " van het 2e account naar de "Postvak IN" van mijn account.
* En dan verschijnen die in mijn mails in TH-mailbox "Postvak IN".
Wat moet ik nu weer aantippen en niet aantippen opdat dit terug zou keren naar het oude?
Flamingo
Ik werk als volgt :
* In FF open ik vooreerst "Webmail" en bekijk alle inkomende mails.
* Ik laat dan enkel diegene door naar mijn TH-mailbox die mij interesseren = "Postvak IN".
* Alle andere verwijder ik in "Webmail".
Ik heb 2 accounts op 2 verschillende namen :
* De 1ste op mijn naam : deze verloopt goed zoals hierboven beschreven en de behouden mails verschijnen in mijn TH-mailbox in "Postvak IN"
* De 2e op een andere naam :
--- Ik verkrijg daar mijn inkomende mails in.
--- Ik kuis die en de overgebleven verschijnen dan in mijn TH-mailbox - in "Postvak IN"
*********** Nu verschijnen die in mijn "Webmail" maar de overblijvenden verschijnen NIET meer in mijn TH-mailbox- "Postvak IN".
Ik doe nu het volgende :
* In mijn "Webmail" breng ik die dan over van "inkomende mails " van het 2e account naar de "Postvak IN" van mijn account.
* En dan verschijnen die in mijn mails in TH-mailbox "Postvak IN".
Wat moet ik nu weer aantippen en niet aantippen opdat dit terug zou keren naar het oude?
Flamingo