Windows 11 telenet webmail box zit vol

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Mijn telenet webmail box zit vol

Deus had me reeds gezegd de mappen te exporteren heb ik reeds gedaan en ik toon je een voorbeeld van een paar bestanden van een map
1725047052888.png

alle mappen bevatten META-bestand of een Outlook file.eml.

Van Philip kreeg ik de tip op het programma Mailstore te gebruiken:

Hij zei:

Je moet binnen Mailstore gewoon de toepasselijke vorm van mailbox selecteren... het programma doet de rest. Niets exporteren, want dat doet nu nét die Mailstore.

1725047272233.png


Ik zag niets van Telenet webmail staan en hij vertelde me:

1725047320947.png


dit begrijp ik dus niet en Philip stelde voor om het in het forum te zetten zodat ik verdere hulp kon krijgen.

Moet ik dus met het exporteren van de telenet mappen zoals Deus zei niets doen.
Moet ik dan gewoon mijn telenet mail adres intypen, en op start duwen, ik heb het programma nog niet geinstalleerd want ik heb geen test pc en wil hier niet om zeep helpen, ik ga het ook niet virtueel gaan doen zoals in sandbox want als je die sluit is alles terug weg, je hebt er nog eentje zitten in windows, kan op de naam niet komen maar dat gaat mijn kop maar zotter maken om deze te installeren, eenvoudige uitleg is het beste voor mij, voor diegenen die me kennen.

Moet ik Thunderbird gebruiken, gelezen in een van mijn posts?

Kan iemand me helpen.

Mercikes
 
Laatst bewerkt:
Oplossing
Ik heb ze geëxporteerd dEUS, maar ik wil alle mails bijhouden ze zijn allemaal van belang.
Philip is mijn webmail dan leeg en kan ik dan terug mapjes aanmaken dezelfde of diegene die in mailstore staan om zo verder te kunnen bewaren.
Als ik dan een oudere mail wil opzoeken moet ik die dan in mailstore gaan zoeken. Juist?
Terug
Bovenaan